今日好驚啊~~
差d比奪命狂殺死我啊!
好彩同佢隔住9條街姐!!
重有隻豬係咁係到整佢個豬nose
真係笑死我la~~
哈哈......!!
今日好傷心啊,
今日見到佢同一個唔知紅色定金色既怪物緊緊咁擁抱啊~
真係羨慕死我la~!!
等左咁耐,
學校終於可以著夏季校服la~
之前日日都熱到死都未比著~
但係好多人今日都未換夏季校服喎!
點解呢??
今日重有一樣野好開心,
就係同好耐冇見o既佢擦身而過~
真係好難忘啊!(而且重想試多次)
kaka......!!!