今日好開心啊,
因為今日去左曾美珍屋企整英增果個野,
但係我地大部份時間都係到玩緊,
我同曾美珍la,佢細妹la,佢個fd la,重有佢個鄰居一齊玩,
我地玩捉(e因)啦、省盲雞啦、(禁)手啦......
總之就係好玩la~~
今日好好笑啊,
係我果班有個人帶左個粉紅色梅花袋返去啊,
(女)面有份報紙同兩枝神仙棒,
份報紙d(耐)容超好笑~
其中有部分係咁o既!!!
有個細佬係到揮手喎!!!
咁某人就話佢係某人la~
比人話果個人又唔知人地話緊佢喎!!!
之後仲學個細佬揮手添~
唉...真係笑死我la~
仲有一個就係某某人斬人啊~
詳情係點就唔係到講la~~