神話Shinhwa
僕らの心には太陽がある
laamlaam
暱稱: ◤Laam◢
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-19
2006-08-10
2006-08-06
星期日.....悶呀....
星期2...對晒分啦...n...
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 13 日  星期三   晴天


最後一日以F.1身份返學... 感動 分類: 未分類

今日係我最後一日以F.1身份返學啦!!!

要再見返D同學就要等個半月啦~

不過曾美珍就好D,

等半個月左右就見到喇~

重有一件大事今日發生左,

其實都唔可以話係大事既,

不過關乎我終身幸福囉~

就係派左成績表喇~

好彩唔洗留班,

成績方面,

都唔可以話好,

但係自己都幾滿意...

另外...今日幫左一個人改左個好好,

好貼切既名,

叫做"豬頭"...

哈哈......而家唔知點解,

覺得自己好叻,

因為幫佢改左個咁好既名!!

2005 年 7 月 9 日  星期六   陰天


返小學... 分類: 未分類

今日返左小學,

但係一個小學同學都見唔到,

聽曾美珍講,

原來佢地好似返第一場,

就係咁,

我就冇得見返小學d同學啦~

唉...真係好可惜...

2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天


好無奈~ 分類: 未分類

今日發生既事有好,有唔好!!!

呾而家就講左唔好既事先啦,

1.我同曾美珍今日去左搵miss ma,

比家長信佢,話唔去唱歌,

點知係咁比佢(now)我地,

重打埋電話比我呀媽添,

不過好彩我呀媽冇心軟咋,

如果唔係我聽日就冇得返小學啦~

2.今日係舞蹈比賽,

坐我左手面果個係miss Li,

點知佢講成日溝我,

重三句唔埋兩句又摸我(快)面添呀...

嗚嗚......

好...講左唔好既野之後,

又係時候講返d開心既野喇~

聽日好開心呀,

因為可以返小學呀~

真係好想快d到聽日呀!!!