今日好唔開心呀,
因為今日係第十日返英語拼音班啦(即係最後一日),
唔知點解,好似有種好莫名其妙既感覺咁 ,
好似唔係幾想個老師走咁~
唔...果種感覺就好似小六畢業果陣咁!!!
至於點解呢??
我都唔係好知喇!!!
可能係因為個老師好人同埋靚女啦...
今日超唔倨呀,
係返學果陣,
我同曾美珍一齊行緊條天橋,
咁出面有太陽,好晒...
聰明既我地梗係行入面啦,
行行下有個老孤婆係前面,
咁咁晒,我就當然自己行入面,
冇比個呀婆行啦,
點知個死人老孤婆話我同曾美珍唔知死八婆定死姣婆呀!!!
真係食(朦)佢囉,
都唔知我地有咩咁姣,
都唔知佢知唔知姣字點解,
唔知就返屋企讀書啦~
不過佢咁老,
都冇書讀嫁啦,
都係返鄉下(汁)牛 啦...
今日好開心呀,
可以話係呢排最開心既一日呀!!!
因為今日同左曾美珍&佢既彤彤一齊去左旅行,
勁好玩...
另外,我覺得有樣野都好好笑,
就係我知道左曾美珍既身世之迷...哈哈...
不過係呢到就唔多講啦,
因為應成左佢唔講得既,
其實係怕佢出寒冰掌咋...