神話Shinhwa
僕らの心には太陽がある
laamlaam
暱稱: ◤Laam◢
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-19
2006-08-10
2006-08-06
星期日.....悶呀....
星期2...對晒分啦...n...
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 7 日  星期二   晴天


食雪糕~ 愉快 分類: 未分類

今日我同d  fd一齊去左m記食野,

本來好地地,

但係臨走果陣,

見到有個男人,

食雪糕個樣,

笑死我地,

佢一口就食左個雪糕頭la,

個口大得佢呀~死佬~

之後我扮佢食雪糕個樣la,

點知扮唔到,

可以係因為佢個口太大la!!!

2005 年 6 月 4 日  星期六   晴天


樹妖呀... 驚訝 分類: 未分類

今日好多野都好開心...

特別係見到樹妖,

佢真係...

總之索啦,所以無謂多講啦∼

之後另外就係返英語拼音班喇,

不過上堂果陣就悶左d,

但係個miss靚,

咁就比面佢,

唔係佢堂訓覺la!!!

最後,重有件事令我好記得,

就係今日好大雨,

搞到我好溼,

不過我認為今次落雨好好笑,

但係其實唸真d,

都冇咩好笑嫁姐∼

重令到我個fd好唔倨我某d fd添呀,

至於點解呢?

由於件事太長啦,

所以都唔講啦,

唔知佢地之後會點呢??

 

2005 年 6 月 2 日  星期四   晴天


好無奈~ 分類: 未分類

唉...今日好無奈呀,

因為今日比人屈~

件事其實係咁既:

我有個fd,

佢係唔知icq定係電話有條仔(果條仔係圓玄既)~

佢因為要玩果條友,

所以約左佢出黎,

之後我個fd唔想比果條友知佢個名,

所以本來係話呀姿(我個fd個名)走左~

但係之後果條友同佢d  fd叫左三條八婆黎,

果三條八婆之後冇啦啦走過黎問邊個係呀姿,

點知班人個個都指住我,

唉...所以我覺得好無奈,

其實係好唔倨先岩~

p.s.或者d人會覺得我好小器,

     但係佢地唔係我,

     佢地唔會知果陣我係幾咁樣衰~