今日係星期六,
要返英語拼音班,
本來都冇咪野,
但係去到最尾就衰左LA,
臨放學果陣老師話要出去講D句子喎~
當我果組出去講野果陣,
係咁比係串喎~
不過算la,
我大人有大量,
就當班死八公係到自言自語la!!!
今日同我d fd去左麥當奴,
之後見到幾對情侶,
其中最索既一對就係有個索女果對,
果個索女特別在佢個嘴,
有條孖潤腸,
有棚哨牙,
不過佢條仔都唔錯嫁,
係個四眼佬,
佢地兩個真係襯到絕呀!!
今日都幾無奈,
不過除左係科學堂有D唔据之外,
其他都幾開心,
但係講起科學堂我就好嬲LA,
果個咁o既死賤嘴,
講小句野都唔會有人話佢係啞嫁la。
死八公~
個嘴爛就咪串人la,
爛嘴重係到串人(串人就大聲d啦,又講咁細聲,點聽啊~)!!!
車~
鬼唔望佢講得人地多,
成個嘴爛到好似孖潤腸咁啊~
好喇,
講完d唔開心o既野之後,
就要講返d開心野喇!
今日某某人又帶左個粉紅色梅花袋返去la,
但係因為我個fd唔扺得佢個袋咁靚,
所以就整難左佢個袋喇~