Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lacus_993
暱稱: ~"膠膠"~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同fanny行街睇戲食飯
又係你呀....
同Jenny老師一齊食嘢"&...
開學啦!!!
畢業典禮....
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
可放video!!
滑鼠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 201
今日人氣: 2
累積人氣: 3478
站內搜尋
2009 年 4 月 3 日  星期五   清涼


連續兩次 分類: 未分類

今日香香返左去當值

雪比平時早左到連裕都係

之後,

我地陪裕落去買早餐

買完後,就返上去西鐵等倩

雪叫裕打...

但係裕係到食早餐

裕就叫我打...

我打比倩..

點知倩聲沙曬...今日返唔到

咁得我地三個一齊返

返到學校,好早呀

上堂,

悶......

   悶........

      悶.......

Ms Tsang 今日冇返到呀=3=

比劉老師上埋

lunch

我地四個落左去

裕 , 我同雪三個買左蜜瓜奶飲

我地坐左係小食部對......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 1 日  星期三   和暖


哇!!好大膽既嘗試 分類: 未分類

今日係半天上課日

朝早,一开波ACC

好煩呀

之後,英文堂

講SBA...

小息後,

Mat 堂

中文堂,對綜合卷=3=

唔合格....唉!!

係Miss Fung 講既其間

我 , 宝瑜 , 桃同王雪儀

四個齊齊傾計+玩

之後,5分鐘長轉堂

我同香香去左A班借書比倩

上PE堂

今堂玩排球呀...

之後,分班打比賽,最後我地F班win

玩完...返上課室,走人....哈

我 , 裕同香三人去A班等佢地兩個

出黎後,我地搭的士去唱K

初頭......

(閱讀全文)



2009 年 3 月 30 日  星期一   寒冷


D成績好差!!=3= 分類: 未分類

今日就派左D統一測驗既成績

唉!!!雖然未完全派曬.....

英文Listening 都合格....

Mat就未派

因為Miss 話佢只係改左一半....

而CMM就差兩分先合格.....=3=

之於,ECO就...唉!!!

唔洗講呀....勁差呀!!

只得返中文未有住

因為今日中文老師冇返到

所以未有得派住

 當上選收

唉!!!.....又要對住個阿婆呀

點解佢冇一次病架??

仲要比一張timetable 我地

哇!!真係好......

(閱讀全文)



2009 年 3 月 27 日  星期五   雨天


最後一日!! 分類: 未分類

今日又落雨la....=3=

真係好險呀....差少少就遲到

我地返到學校,岩岩拍完咭後

就打鐘....

之後,上去考Mat

唉!!!ECO好差呀

因為2:00要返到睇電影

名係"Lion King 1"

咁我地四個(我、雪、香同倩)就上左去紅樹林食嘢

當叫完嘢食後,

我就拎左本Yes出黎,嘻嘻!!今期送相呀...有飛輪海+簽名!

諗住解悶既

點知...我一拎出黎就比香香拎左黎睇

之後,倩都話要睇,

所以就叫香香睇快D!!

之......

(閱讀全文)



2009 年 3 月 24 日  星期二   暴雨


大雨到呀 分類: 未分類

今日係我出門口前,

個天好暗呀

當我到左元朗西鐵站等佢地時

香香先到,之後電話響,就係到傾la

天係暗到行雷呀...唔但只呀

仲落勁大雨添

雪到左

佢話佢冇帶傘...不如搭的士

咁我打比倩睇下佢去到边?

倩話岩岩出門口

之後,我地行落去搭的士

一落到去,見到勁多Miss 同阿sir

仲見到淑怡同美好佢地係到等的士

而倩就以佢最快既速度黎到

雪同個司機講我地校名

但係個司機行左路,仲罵我地

好笑既係,明明得四個學生係到

佢可以話五個......

(閱讀全文)