| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 2 月 16 日 星期四 |
生日快樂>333<" |
|
★15-02,,06
金 日 * 又 系 上 堂 落 堂 咁 !!
放 學 去 左 後 公 ``點 知 ...仆街-000-"
之 後 上 左 BETY HOME 到 了 傷 !!
喊 囉 .. 好 痛 牙 D 藥 水 =________="
PS::::愛哥小恆!! 生日快樂>3333<" |6歲仔LA!!
無打比你 =______="因為吾記得你手提T^T
對不起 .. 希望你開心啊 !! AND同君B開開心心/\/\*
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-02-16 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 2 月 14 日 星期二 |
情人節** |
|
14-02 ,,06**
情人節快樂 !!
金 日 _ 返 學 * Kaaaaaa.. 比 人 問 拎 豬 古 力-VVV-"
旦 系 我 無 買 到 =________=" 好 簡 介 !! -0-
XDD*之 後 好 多 人 比 豬 古 力 /\/\E .. Hahahahha*
開 心XDD ..第 |年 收 到 咁 多 嫁 咋 @V@"
我 愛 你 地 !! @ @"
放 學 _ 返 HOME .. 換 3 .." 之 後 就 去 搵 佢 地 了 ..
見 到 杜嘉 `康 ` 牙吉`C 曼` 嘉汶果 D..."
等 齊 人 就 行 LA .. 吹 下 水 咁 ..之 後 去 左 大 家 樂 !!
食 野 ... 食 完 去 左 法 院 果 邊 玩 .. 幫 促 ..紅 緣 燈 !!
Kakakkakka* 之 後 去 M記 ,, 坐 左 陣 就 返 HOME 了 **
THEN 有 條 仔 行 泥 問 我 拎 ICQ .. 無 比 到 ..>/\<"
閃 人 .. 之 後 c曼 打 泥 ,, 傾 左 陣 就 訓 lu**
PS::1.THX哂送豬古力比 ME的人 /\/\*
牙君`2拎`BETY`C曼`嘉汶`靜儀`嘉惠`芷希`
HIDE`方寶`牙B`牙魚`仲有個吾記得左-VV-"
2.吾中意今年情人節>/\<"咬!!
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-02-14 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 208 | »
|