| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 2 月 11 日 星期六 |
** |
|
★11-02,,06
金 日 ** 好 開 心 AR !! 因 為 可 以 訓 遲 D /\/\*
KAKAKAAKAKKAA* 正 AR !! 之 後 食 左 野 .. 就 去 BETTY
到 LA .. 本 身 諗 住 做 通 識 果 個 功 課 既 ..
旦 系 ..兩 丁 友 吾 知 做 乜 好 -0000000-" 玩 左 陣
麻 雀 ..之 後 何 靜 打 比 BETTY* 話 叫 我 地 出
去 WO .. C中心 等 呢 咁 !! 有 芷 希 & 嘉 惠 &何靜__
去 到 .. 行 左 陣 __ 影 左 貼 貼 ** 幾 好 /\/\* HA!!
無 耐 就 返 HOME 了 !! 玩 電 腦 __ MUM 煎 左D
年 糕 比ME 食 /\/\* 好味 !!
PS ::: 吾知 老豆(小琳) ,,老母(小嫦) 今天去左邊唷??
玩得開吾開心丫??
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-02-11 08:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 2 月 10 日 星期五 |
無聊`` |
|
★10-02 ,,06
金 日 _ 返 學 又 系 咁 ** 4 圍 用 人 傾 計 & 玩 !!
放 學 __ 去 了 打 雨 毛 球 .. 之 後 返 HOME 了 ...
ps:: 1.就 泥 情 人 節 |a ** XDD __ 派 朱 古 力 啊 @V@"
2.愈 泥 愈 吾 中 意 返 學 AR* HATE*eeeeeeeeeeeeee !!!
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-02-10 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 208 | »
|