| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 1 月 31 日 星期二 |
豪豪生日快樂!! |
|
31-01 ,,06
早 上 * 開 電 視 睇 _ 又 系 張 門 人 啊 ../\/\"
XDD ,, 食 埋 野 * 就 出 去 LA _
同 陳曼 去 天 水圍 !!搭 西 鐵 ,, Haha * 勁 白 痴 囉 !!
去 到 睇 下 野 咁 LA ... D 鋪 頭 仲 未 開 哂 既 T^T *
買 左 條 "君" & "跑汶"皮 帶 hahaha*>\/<" 100$
又 睇 下 咁 * 食 左 個 M記 .. .
去 銀 坐 [期 間 發 生 魚 野-口-"] *行 到 好 支 力 的 *
又 勁 笑 咁 ,,xdd .. .
行 完 搭 車 車 返 屯 門 了 .. GO TO C 中 心 *
我 睇 岩 左 條 庫 AND 件 "跑汶"嬲* 勁 中 意 XDD _
之 後 陳 曼 又 見到 .. 佢又 中 意 呢 !!
發 生 箏 3 事件 ,, XDD " 最 後 當 然 是 我 買 左 LA>\/<"
150$ .. 買 完 搭 車 車 走 了 ..."
又 發 覺 自 己 好敗 家 了 ..-33-"
PS:::豪豪 生 日快 樂 !! 16歲 仔了 **
祝你 愈 泥愈 令仔 ,,
開開 心心 ,,
快 高 長 大 ,,
乖D吧 !!
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-01-31 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 1 月 30 日 星期一 |
`` |
|
關心妍 - 粉筆字
好好先生想太多 成全大局的角色 討好卻永遠坎坷
但做大事的偉人 為求達目的不會有惻隱
一筆勾銷可以嗎 唯願像粉筆寫的可抹去 算了好嗎
萬大事都會有商量 難道定罪的不會再翻案
而你共我很相似 寧願自閉傷心都勉強歡笑
我令你太傷心了 平淡面對你卻心中有刺
我活到了這一秒 才明白愛始終有底線
我犯過的一些錯 嚴重到叫你已經不再疼我
輸不起的一個女子 埋藏在內心某些幽暗處刺痛不止
若是現在知錯也不遲 無論做幾多我也可以
你共我很相似 寧願自閉傷心都勉強歡笑
求你別說已死心了 求原諒我算數這一次半次
# 我活到了這一秒 才明白愛始終有底線
我就算決心改過 無奈是你已降溫不再愛我
Repeat #
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-01-30 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 208 | »
|