| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 1 月 18 日 星期三 |
仲有兩日咋!!* |
|
180106** 可否說是[紀念日]??
今日考英文口試=]比MISS問到口啞啞咁-口-"忽!!
THEN等埋[琳]就去C中心啦**系到9行__
食左兩個M記-口-"正!!之後CALL [BETTY]出黎**
同佢行左陣**去左影貼貼間野到玩夾公仔-口-"
我忽!!吾中天,,T^T 走人**
返返去悅瑚**[陳曼]同[琳]鬧交-口-"
咁我就同[BETTY]坐低__食野啦``冇事*
上左[BETTY] HOME*打排__都OK呢!!
5點幾走人-口-"睇埋電視__
就拎左本[中史]書望:::旦就吾入腦LOR-VVV-"
溫溫下打日記__先知道today系同你[半年既日子]**
可惜...."不能1起慶祝了...算了吧!!*8日姐..都系捱吾到.."
PS:::1.今日終於溫書LU-V-"中史同通識!!我要合格合格合格合格T^T"
仲有兩日考完LA<<玩個痛快!!
2.之 前 傾 過 的 [ 如 何 慶 祝 半 年 ] ... 現 已 沒 有 了..."
今 日 同 你 傾 計 * 感 覺 很 好 !!...FD吧!!KAKAKA*
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-01-18 08:06 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 1 月 17 日 星期二 |
熱戀之後** |
|
詩 姐 ** 手 歌 送 比 你 架!!
吾 知 表 吾 表 達 到 你 心 諗 既 野 呢???
熱戀之後 BY CANDY >333<"
記得當初拖過手 寒夜吻過我額頭
被愛這種感覺好比蓋著溫暖雪褸
曾共我砌雪球 砌一生未夠
期望暑天跟我砌沙丘
記得冬天分了手 無力叫你再逗留
熱愛不等於會相擁侶伴走到永久
寒夜裡我獨遊 看積雪漸厚
才驟覺怕冷便取一杯暖酒
也許相愛熱戀一場 過後變得抽象
就如共你曾有記憶都冰封結霜
到底只有夢境一場 往後仍受傷
都只怪 最初識錯你賣相
到某一天想放手 無奈與你再邂逅
就算修補得到始終也是一個缺口
無謂再次回頭 再當你[我]玩偶
寧願放棄再度緊握這對手
也許相愛熱戀一場 過後變得抽象
就如共你曾有記憶都冰封結霜
到底只有夢境一場 往後仍受傷
都只怪 最初識錯你賣相
再等相愛熱戀一場 再度變得抽象
從前共你難過太多怎麼可設想
到底感覺未可一樣 昨日曾受傷
怎可以 負擔得到再敗仗
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-01-17 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 208 | »
|