█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2006 年 1 月 21 日  星期六

慶祝BETTY生日&團年飯`` 

210106**    慶祝BETTY生日&團年飯``

一早成家出哂去咁LU-VV-"我就1點半出左門-0-"
早到左,,XDD*勁白痴咁等左兩個字T^T
慶祝[BETTY]生日的人有::::[陳曼`琳`牙君`C曼`CARMAN`何靜]
我地去左買蛋糕先**THEN衝上[BEETY]HOME**
咁食野啦``又玩下咁*XDD___食蛋糕果時
幫[BETTY]影相相=]食食我無啦啦張D CREAM
整去[BETTY]到,,XDD*]開戰了,,哈哈__

都幾好反,,THEN又影相**又開D DICO歌黎
系到跳舞___玩得勁開心&癲,,
玩到6點幾佢地走了,,得返我地____
等埋[2拎]過黎**就含家去食[團年飯]了,,
XDD*氣分好好``傾下又笑下__
193蚊,,平!!
之後去左海旁到..又癩啦,,XDD
勁玩,,玩到有D暖,,XDDDDDDDDDDDDDD
10點幾同[牙君]走LU**發覺吾見左[8達通]T^T
嗚嗚..."

PS::::希望[BETTY]今年生日開心&難忘

100問*

食物篇::::
1.)鐘意甜酸苦辣邊樣: 甜&酸*
2.)鐘意食乜野糖果:  MANY*
3.)去許留山多數會叫咩食: 芒果西花*
4.)鐘意食乜生果: 芒果*
6.)鐘意邊隻味o既珍寶珠: 士多啤梨*
7.)鐘意QOO邊隻味: 白提子*
10.)果汁糖鐘意邊隻味: 提子*士多啤梨*

電腦篇:::::
11.)用ICQ幾多年:4年*
12.)用邊間上網公司: 吾系好知*
13.)主頁係咩: YAHOO*
14.)用MSN幾: 7.5*
15.)用乜野中文輸入法: 速成*
16.)電腦咩牌子:WINXP*
17.)WINDOWS幾多: XP*
18.)KEYBOARD咩色:  灰白*
19.)MOUSE咩色: 藍色!![型吾型先??]
20.)主機咩色:灰白*
電話篇:::::
21.)手機咩色: NO*
22.)手機咩型號: NO*
23.)手機數碼咩字頭: NO*
24.)屋企電話咩色: 銀色*
25.)屋企電話放響邊忽: 電腦汁邊AR**[煩
26.)屋企有幾部電話[計埋手機]: 4部`
27.)有冇用手機繩: NO*
28.)長定短定公仔: NO*
學校篇:::::
31.)讀邊間學校: CBTMSS
32.)學校響邊區: TM*
33.)FROM幾:2*
34.)班房響邊層: 2樓*
35.)咩室: 吾系好知*-口-"
36.)坐邊個位: 第4行第3個位,,XDD[吾系好矮姐]
37.)響學校有咩職位: 好似冇-口-"
38.)LUNCH多數去邊: 食野LOR*
39.)附近有幾多間中學:好似兩間*
屋企篇:::::
41.)屋企有幾多人: SIX*
46.)屋企響邊: TM*[FU*K & U]
47.)住幾樓: 21*
48.)有冇LIFT: 冇就走得了*
49.)一層有幾多個單位: 21-V-"勁吾勁先??XDD
50.)有冇自己一間房: 同家姐1間T^T
最愛篇:::::
51.)卡通人物: 3眼BABE*>333<"
52.)顏色: 子色*黑&白
53.)季節: 夏&冬*XDD
55.)偶像: JANICE*側田*千FA*
58.)形狀: 心`格仔`星*
愛情篇:::::
71.)而家有冇拍拖: 冇了,,BABE*
72.)拍過幾多次拖: 兩次*[我吾乎隨便拍的人啊]XDD
73.)幾歲初戀: 11*
74.)有冇刻骨銘心過: NO*-V-"
75.)會唔會天長地久:吾系好信*
76.)最長拍過幾耐: 兩次都系差8日半年-V-"[忽U]
77.)最短: 吾識講WO!
78.)鐘意過幾多個人: 4個*
79.)愛過幾多個人: 冇*
個人篇:::::
81.)生日: 1118*[記得牙]
84.)幾歲: 13*
85.)長頭髮定短頭髮: 中等*
86.)頭髮咩色: 黑*
87.)眼珠咩色: 有DD啡*
88.)皮膚咩色: 中等*
89.)扎唔扎辮:  返學先紮*
90.)用唔用頭飾: YES*[夾,吾系人體性氣管]XDD
衣著篇:::
91.)冬天鐘意著咩衫: 毛毛3*中令*
92.)褲呢: 短褲+ C襪*
93.)夏天鐘意著咩衫: 背心*[小布D]
94.)褲呢: 短褲*
95.)鐘唔鐘意著背心: 夏天LIKE*
96.)短褲呢: LIKE*
97.)冬天鐘意著咩鞋: 下..吾定架WO*
99.)買衫買咩色多: 黑白*
100.)咩色買最少: 啡色*

                   THE END

           打日言己時間︰2006-01-21 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

BETTY大壽!!*XDD 

BETTY 生日快樂**>3333<"

等我又幫你許願啦,,XDD

1.有多D真心FDS*
2.可以廋小小`
3.成績好
4.今次考試科科PASS[XDD
5.年年生日都有人陪你過
6.開開心心

黑累!!*D願正吾正呢,,等個言丫你!!

                   THE END

           打日言己時間︰2006-01-21 11:43 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]