| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 12 月 28 日 星期三 |
歌** |
|
我自己整架!!好多手歌既歌詞+埋1齊,,HAHA
攪到好似1歌咁@@"大家留意下留意歌詞吧!!
分開得一種意思... 刺激[你]的鬥志*
未經這一次 ... 問怎麼可以有下次
初分手數天總會痛 ... 雨過後有彩虹!!*
曾落空 ... 先知你因為愛,,曾經多英勇
明白小小的失戀不害人... 更加添你成熟感
無法一起都總算愛過些人 ... 更好的愛前面等*
曾撞板先知你因為愛 .. 曾經多失控
要讓[你]這樣年輕過 ... 至懂得誰最合襯??*
寧願開始孤獨 ... 也不要繼續糊塗*
失戀過才會懂 ... 分手原來輕鬆!!*
太堅持才是束縛... 感情沒有勝負*
愛到先甜後苦 ... 至少有一點領悟!!*
放手... 寂寞也是一種自由*
有多難過 ... 最終會過 ,,就已經足夠!!*
難過最終會過就已經足夠!!*
如要盡量忘記 ... 絕乃先決道理
不可想往昔的悲跟喜 ... 對往事別去想要心死*
愈愛的便愈不可擁有!!*
不 要 不 開 心 了 ,, 快 不 快 樂 有 天 總 過 去!!*
沒 法 再 付 出 ... 便 忍 著 眼 淚 放 開 手 T^T
想 清 楚 就 讓 美 好 過 去 變 成 回 憶**
沒 有 將 來 的 ... 別 再 挽 留 了 __
更 好 的 一 定 會 在 前 面 !!*
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-12-28 01:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 12 月 27 日 星期二 |
CUT髮仔唷`` |
|
27/12** 試圖愛__也顯得不自在
今日訓訓下比MUM叫醒我食飯=0="XDD__不過
我冇聽佢講=000="THEN出街__去到C中心**陳
曼同琳等緊我了,,XDD__THEN行左陣**我地去伯
麗到CUT髮,,HAHAHA**佢話要半個鐘至1個鐘再
黎=00="算__去左買野番伯麗D走朗食__HAHAA
入番去,,得了__係到等**哈哈_陳曼個髮型C勁似
博士=00="咁我就係咁同果個人傾髮啦=000="
傾左陣就開始嚕^^"剪左出黎都OK,,哈哈__佢話
幫我髮個[06朝流尖端],XDD__髮完**等埋琳__
見到彭彭AND菜B,,傾左陣**走嚕__係到傾計**
番到HOME都8點幾嚕,,食飯**
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-12-27 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 208 | »
|