█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 12 月 28 日  星期三

歌** 

我自己整架!!好多手歌既歌詞+埋1齊,,HAHA

攪到好似1歌咁@@"大家留意下留意歌詞吧!!

分開得一種意思... 刺激[你]的鬥志*
未經這一次 ... 問怎麼可以有下次
初分手數天總會痛  ... 雨過後有彩虹!!*
曾落空 ... 先知你因為愛,,曾經多英勇
明白小小的失戀不害人... 更加添你成熟感

無法一起都總算愛過些人 ... 更好的愛前面等*
曾撞板先知你因為愛 .. 曾經多失控

要讓[你]這樣年輕過 ...  至懂得誰最合襯??*
寧願開始孤獨 ... 也不要繼續糊塗*
失戀過才會懂 ... 分手原來輕鬆!!*
太堅持才是束縛... 感情沒有勝負*
愛到先甜後苦 ...  至少有一點領悟!!*
放手... 寂寞也是一種自由*
有多難過 ...  最終會過 ,,就已經足夠!!*
難過最終會過就已經足夠!!*
如要盡量忘記 ... 絕乃先決道理
不可想往昔的悲跟喜 ...  對往事別去想要心死*

愈愛的便愈不可擁有!!*

不 要 不 開 心 了 ,, 快 不 快 樂 有 天 總 過 去!!*
沒 法 再 付 出 ... 便
忍 著 眼 淚 放 開 手 T^T
想 清 楚 就 讓 美 好 過 去 變 成 回 憶**
沒 有 將 來 的 ...  別 再 挽 留 __
更 好 的 一 定 會 在 前 面 !!*

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-12-28 01:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 12 月 27 日  星期二

CUT髮仔唷`` 

27/12**     試圖愛__也顯得不自在

今日訓訓下比MUM叫醒我食飯=0="XDD__不過

我冇聽佢講=000="THEN出街__去到C中心**陳

曼同琳等緊我了,,XDD__THEN行左陣**我地去伯

麗到CUT髮,,HAHAHA**佢話要半個鐘至1個鐘再

黎=00="算__去左買野番伯麗D走朗食__HAHAA

入番去,,得了__係到等**哈哈_陳曼個髮型C勁似

博士=00="咁我就係咁同果個人傾髮啦=000="

傾左陣就開始嚕^^"剪左出黎都OK,,哈哈__佢話

幫我髮個[06朝流尖端],XDD__髮完**等埋琳__

見到彭彭AND菜B,,傾左陣**走嚕__係到傾計**

番到HOME都8點幾嚕,,食飯**

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-12-27 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]