|
想比陳曼`同琳睇的**
有我日記板D人真系吾好比D無聊人囉,,我當你地系FD先比你地睇架!!PLZ
**..然而誰明白我__沒你們所想的堅壯...
其實__呢排你地成日都鬧交,,以呢排鬧既交,,以經吾再
系你地之前果D鬧交咁囉,,唉*我地真系吾想見到你地
成日日日都鬧交咁,,見你地喊,,見你地吾開心__你地吾
開心``我地都吾開心架T^T*講真,,[陳曼]你真系變左好
多囉,,或者因為你D行為__真系攪到[琳]佢咁___有時都
攪到我有D反感=0="MAYBE*改左佢吧=0000=""我打呢
篇日記,,都吾系都話你地D咩囉,,系有感以發=0="有時*
你地鬧交,,我真系吾知可以做D咩T^T企埋1邊,,唉``我自己
知道自己系1個吾識安慰吾識哄人既人,,所以成日都幫
吾到你地D咩咁`呢排,,有時我真系吾想同你地講野囉,,
覺得你地好厭煩__無啦啦都可以鬧交咁__SOR**或者
你地都FEEL到啦,,我真系好想好似以前既我地咁,,成
日走埋1齊笑成日傾計咁,吾想好似依家咁,,但系依家...
我地1係埋1齊玩你地就鬧交,,喊___T^T今日你地系天喬
到...真系攪到我地好吾知點咁__嘉惠又喊``唉唉唉*
邊個話大家大個1齊出黎住架,,
邊個話大家1齊比心機讀書__
邊個話除夕出黎玩
邊個話吾鬧交
邊個話鍚我,,
係你地牙!!!
你地依家咁,,乜可以成落到你地講果d野咩???
THE END  |