12/12** 就黎去camp啦/\/\"興奮``
今日,,好吾願起身唷___Kakaka*冇遲到/\/\"[算成功了]
上中文=0="抄功課,,比MISS見到天/'*好在冇收到姐,,YO*
MATHS*計數=VVVV="小息``係咁比人[枝],,好銀痕囉,,,=]**
IS__又系傾去CAMP D野/\/\"期待+興奮@V@"音樂____
上左306,,係到自修同埋玩埋D白痴GAME,,=0000="3歲麼
LUNCH食M記=V="同[陳曼`琳`BETTY`牙君`HIDI]**1路笑1路
傾=0="吾錯吾錯,,英文成堂系到發夢,,諗野=0="導修__睇
書=0="好靜囉成班,,好耐未試過]D人吾系訓就呆坐``放學
__留低左陣**傾去CAMP既天才表演=0="我地呢D[林記],,,,
THEN同[牙吉]傾左幾句咁=0="知道就生日@@"THEN同[陳
曼]AND[琳]去後公,,到玩[麻英促雞仔]**哈哈__THEN去左買
野食野飲=0="傾左陣就返HOME啦``岩岩好[老公]打黎=00="
傾傾傾,,,1路傾佢老豆鬧佢吾溫書>/\<"THEN傾啦___本身傾
得好開心的,,點知``傾到我嬲囉=0="係咁講某D野,,THEN佢係
咁哄我講野=0="我就1句都冇應佢=VVVV="好頂囉!!又想1野
CUT佢線!!攪左陣=0="終於冇事了,, 好想快D去CAMP牙!!!!