6/12* 我要溫暖攬攬>v<"
今日好吾願咁起身唷>/\<"呠*沖左個熱水沖__洗頭*
係咁搵純色既33=0="好可惜冇的...嗚嗚__好銀凍囉!!!!
凍死咁去返學=0="返到去遲到天,,好多人遲@@"條隊
排到出去___上到去``傾去CAMP D野``KAKKA*個個人都
傾得好開心**上堂啦__英文落去左睇戲=VVVV="PEEE**
好凍囉=V="入左兩球,,都OK呢`呠=3="小息[BETTY]請野`
哈哈___我隻手係咁電人=VVV="HAHAHHA**好好反!XDD
上堂上堂**LUNCH去食粥=V="點知D高FROM好衰囉=0="
所以[BETTY]又請我地食大排啦`哈哈__吾知[陳曼同琳]
做咩..."呠=00="攪到我同[BETTY]好無奈=0=V"THEN食
完,,返學校=VVVV="X課活動好無了囉=V="放學``去左[家
政]室到整蛋糕``HAHAHA*我同[吹基同CARMAN`芷希]
係咁玩囉,,HAHHAHA*之後整整整=0="整到好大丫件
野我地**係咁玩=0="又同MISS玩下咁__整到6點先走
得=0="1出門口1=0="好銀凍囉=V="叫佢黎接我`KAKA
送左我返HOME*佢走左嚕/\/\"返到HOME*都係返電腦啦
我玩左問題丫,,大家去CC啦!!