█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 12 月 7 日  星期三

有人大1歲=0000=" 

         7/12**            [華DEE生日快樂]__

今日岩岩好返到去打鐘=0="YO**Kakakkaka*

知道[華DEE]生日___成班都唱左手生日歌比

佢(加埋DEE SIR]****Hahaha___THEN上堂啦```

好鬼悶=0="又凍到乜咁WO=00000="LUNCH

去左食弼哇同[BETTY*陳曼`琳]___好味((((**

又上堂啦=0000="放學``本身去公園既___

但最後都係去[BETTY]HOME到__呵X2玩到6點

幾走人嚕,,去左夾糖食``好好味囉/\/\"KAKAA

返到HOME__去左訓=000="1凍就係咁的*KA

                   THE END

           打日言己時間︰2005-12-08 05:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 12 月 6 日  星期二

嗚嗚__我要溫暖攬攬>v<" 

6/12*     我要溫暖攬攬>v<"

今日好吾願咁起身唷>/\<"呠*沖左個熱水沖__洗頭*

係咁搵純色既33=0="好可惜冇的...嗚嗚__好銀凍囉!!!!

凍死咁去返學=0="返到去遲到天,,好多人遲@@"條隊

排到出去___上到去``傾去CAMP D野``KAKKA*個個人都

傾得好開心**上堂啦__英文落去左睇戲=VVVV="PEEE**

好凍囉=V="入左兩球,,都OK呢`呠=3="小息[BETTY]請野`

哈哈___我隻手係咁電人=VVV="HAHAHHA**好好反!XDD

上堂上堂**LUNCH去食粥=V="點知D高FROM好衰囉=0="

所以[BETTY]又請我地食大排啦`哈哈__吾知[陳曼同琳]

做咩..."呠=00="攪到我同[BETTY]好無奈=0=V"THEN食

完,,返學校=VVVV="X課活動好無了囉=V="放學``去左[家

政]室到整蛋糕``HAHAHA*我同[吹基同CARMAN`芷希]

係咁玩囉,,HAHHAHA*之後整整整=0="整到好大丫件

野我地**係咁玩=0="又同MISS玩下咁__整到6點先走

得=0="1出門口1=0="好銀凍囉=V="叫黎接我`KAKA

送左我返HOME*佢走左嚕/\/\"返到HOME*都係返電腦啦

                 我玩左問題丫,,大家去CC啦!!

                   THE END

           打日言己時間︰2005-12-06 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]