| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 11 月 30 日 星期三 |
又係留LunCH** |
|
30/11** 調位牙``Ya*
今日返學=3="問人借書,,YO*上普通話__比MISS響
我朵話我份卷=VVV="好無奈的囉,,上堂啦又**悶牙
小息,,冇落到去=3="上堂_又受果D[接磨],,SoPoOr
導修__默書*調位!!終於吾洗同霍基坐啦`so haPpy*
同[芷希]坐,,都幾好`蝦蝦蝦__不過好多人都吾中意自
己個位**由其[陳曼同琳]哇!!放學__做壁報*做到7
點幾走返到HoMe**傾電Fa__玩電腦.."
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-30 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 11 月 28 日 星期一 |
留LUNCH** |
|
28/11** [[ I AM A PIG**I VERY HAPPY*
今日早左起身返學=V="SO冇遲到,,呵呵___
但[陳曼AND琳]就遲到唷,,MISS許問我佢地做咩
遲=3333="蝦蝦蝦**佢仲話我乖天@V@"好小可
THEN上堂落堂__放學**係班方吾知做乜|||/))**
::今日係咁同人講{好想快D到CAMP同
聖誕}}__Kakaka*但係冇人理我講野
的=0000="
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-28 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 208 | »
|