| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 11 月 5 日 星期六 |
WELL** |
|
終於同你冷戰完了...hahhahha*
今次鬧左兩日-VVVV-"卡卡___
5C班新人王到話『愈鬧交感情愈好』
係咪真架-333333-"蝦蝦蝦**不過今次同
老公傾返哂___個心都舒服哂-33333-"
原來大家1齊``真係要有咩都同
大家講__吾可以收埋__收埋只會令大家
吾開心>333333333<"YO*大個女左添我
卡卡卡____
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-06 03:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
BBQ** |
|
5/11 BBQ**
今日好早起左身`呠__
玩電腦啦**[牙儀2]打黎``傾左陣咁啦((
之後駁埋比[牙魚]**傾去BBQ D野]]
呠*傾掂哂``我就出去搵人先-VVVV-"
比野人*YO__之後自己1個行左陣-333-"
無啦啦有3條友黎了我傾計-VV-"
痴9線的**THEN等左[牙儀2]半個鐘-VV-"啦*
8點``搭車出去___
YA*到左龍古灘__係到搵[牙魚]佢地__
點知佢地系未黎架-333-"
等佢地啦``傾下計咁___
同佢地都好快熟**卡卡(((((
人齊啦__[牙魚]1開波叫我全名-VVV-"
好想1野車落去-VVVV-"YA*
燒燒燒__傾傾傾___我地搭最尾果架車出
返去*好BIG-VVV-"我就再轉輕鐵返家**
我都系搭最尾班車-VVV-"蝦蝦蝦
12點幾1點返到HOME___整左陣野)((
就ZZZZZZ嚕!!!
:::第1次見[牙儀2]佢地___都吾錯``幾好傾**卡卡
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-06 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 208 | »
|