| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 11 月 4 日 星期五 |
感覺愈來愈淡>/\<" |
|
4 /1 1** 放假哇!!!
今日放假哇`吾洗返學=] Yo* 正的___
好早換哂3-3333-"去左[陳曼]HOME
[琳]1早去了啦原來Kakkaka*坐下咁__
到左1點幾落街啦,,等埋[Betty]*食左D野
[BETTY]請的:::搭的的去**食齊哂野就釣啦-VVV-"
初頭好好奇@@"Kakakka*bc第1次Ma___
釣到5點走人啦/\/\"Yo*好成功哇我!!!
有1條魚咁多!!
食埋野就返HOME了__
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-05 01:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 11 月 3 日 星期四 |
愛你不是兩3天** |
|
3/11** 統測2=]
今日又系統測啦-VVVV-"返到去=]個樣系未訓
醒的**KAKAKA___之後溫左陣MATH))就開始
考啦-VVVV-"係吾識的*O|-|:::::等死``小息=]
系班方到____THEN有個1個鐘既溫習-VVV-"
完全溫吾到的**終於捱左1個鐘___就開考啦__
O|-| _S|-| iT^^^同[嘉惠`琳`陳曼]走``[嘉惠]買
左D好難食既食-VV-攪到我好咩咁*之後見到[牙
吉]____傾左陣`THEN比左朱古力味既叮叮糖ME*
*好好味的`好快返HOME了```之後出全灣,,行左
陣咁啦```冇野買返黎-33333333-"5點幾返左黎____
訓左陣*好累的___仲有1日統測就完啦/\/\"
____變得吾多中意講野了-VVV-"
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-11-03 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 208 | »
|