| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 24 日 星期一 |
個日記板仲未整好架`` |
|
24/10 遲到*
早上[陳曼]同[琳仔]打黎`叫我帶笛比佢地`嘰嘰嘰**THEN
THEN食埋早餐閃人啦`係咁搵笛-VVVV-"但都係搵吾到``
今日又係飛返學校啦-3333-"但...唉*遲到的唷`呠*好樣衰哇
企係果到`好撚僧2E班果條女`係咁啤``呠呠*上到去`MISS
黃好汶咁-VVV-"O|-|*數學`計數咁啦`噓噓*不明白-VVVV-
下星期統測啦-333-"點算好!!!小息`飛左落去食野`上IS```
好多人比牙SIR罰左企`噓噓*比牙SIR收左鏡子-VVV-"呠*
MUSIC*係到唱下歌咁啦`牙SIR好無聊___LUNCH*食車仔
麵`都OK咁啦``呢排草錢錢/\/\"YO*英文堂,,去左HALL到聽
野`好屎悶呢`差D訓攪``呠*中文導收`背野呢`今次難左好鬼
多-33333-"噓``冇100分>/\<"[陳曼同琳仔]講左樣野關於比我
知`關於[BETTY]既`笑到我屎左咁`蝦蝦蝦*放學`左2D班到`
MISS WONG留我地呢`聽左3個字之後走得嚕`蝦蝦蝦****
落左去1樓`見到班啦啦係到練啦啦`KAKAKAKKA`奸爸爹牙
HAHAHAHAHAHA*之後5點幾閃人啦`返HOME``玩左陣電
腦`之後做功課`***蝦蝦蝦`好乖的唷>V<"10點幾ON返MSN
同ICQ`傾傾傾`**蝦蝦`[老公BB]好得意哇`>V<”
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-24 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 22 日 星期六 |
噓` |
|
22/10 無聊的1天
今日訓到10點幾起身啦-33333-"發覺呢排凍左好多哇``大家要小
心身體唷**THEN玩電腦啦``好鬼悶-VV-"之後食左個麵`都OK咁
啦`噓`到左2點幾出左去搵[牙8]啦`呠*-VVV-"好悶牙``之後5點返
返黎``又係玩電腦咁啦,,呠*傾MSN同ICQ同人`THEN[豪BB]打
黎唷`蝦蝦蝦蝦**傾呢`哈哈`笑屎我地呢``傾到好低BBBBB_____
7點半好準時收左線嚕`因為佢去佢[姑姐]到`呠呠*晚飯`食外賣-3-
仲有1星期[琳]生日啦`蝦蝦蝦蝦***
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-22 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 208 | »
|