| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 12 日 星期三 |
,, |
|
今日7點醒左啦又`Kakkakaka___沖涼洗頭``嘰=]之後番學啦``冇比人捉頭
髮/\/\"嘻**問人拎普通話書`之後做功課啦`呠*上普通話堂-VVVV-"好悶的唷
``好魚呢`吾識寫果D宇`=M=*IS堂`小測呢`抄的`哈哈`有哂20分**勁呢``數學*
好Pkkkkkkkkk*兩份小測都吾合格囉-VVVV-"仲好低添``有點兒想死,,英文``
吾知做咩黎-VV-"由於今日冇帶銀包-3-"悶左[何靜]拎20蚊`LUNCH去左OK到
食`呠呠,,好厭牙食到-CCCCC-"中文堂`幫老師派下野`卡卡卡`係咁問[劉土]拎
[叮叮糖]Kakakkaka*好味哇>V<"放學*去左留堂室`SO FUCK*係到同[郭
康]AND佢個FD尻UP-VV-"5點3放得U``飛落去`之後同[陳曼AND琳仔]去左啟
風`食野啦`之後係到傾計`又笑下咁`LKAKKAKAKAA*[琳仔]講D野好攪野`同
埋[陳曼]又嘔-V-"佢嘔完HI去我到`我飛黎飛去-VV-"最後都........呠-VVV-"6點
幾閃人啦``番到HOME**牙媽又問長問短了`呠*玩MSN啦`又同[老公B]鬧交了
呠**遲D影全家幅`卡卡*
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-12 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 10 日 星期一 |
-vvvv-" |
|
琴晚訓吾著唷-VVVV-"呠*今早媽咪7點叫醒左我了,,沖涼洗頭啦`傾
多陣MSN就閃人啦``同[陳曼AND琳]去左食早餐`20蚊`呠*THEN返
學U`今日旅行的唷-33333-"第1我地去既係[墳場]-VVVV-''屎忽`今
年又行=VVVV="想點????行完去左行大街`都OK丫`之後就去美麗樓
影相相呢`Kakkaa**食M記`-VVV-"之後又行啦`好無了的唷=]又影下
相相呢我地`搭車返學校了``之後[我`陳曼`BETTY]去[琳]HOME到食
飯`咁我地去買送啦`買完就整U`HAHHAHAHA*機本上我咩都冇整過
的____1去[琳]HOME就灘左係SOR灘到``呠**食得了`好味唷`卡卡``
食完傾左陣`笑左陣`就走U```番到HOME`玩MSN`傾到12點先去訓,,
HAHHA>333333<"
隻腳好鬼痛唷>/\<"痴線架``


THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-11 11:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 208 | »
|