█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 29 日  星期四

29/9 

2909!

今日番到學校-VVV-"好鬼屎悶的唷`呠呠*上堂啦又`英文```

恰左陣咁啦`唏唏`之後玩果D GAME`KAKKAKAKKA`我有

拎分分的唷`電腦`個亞SIR好鬼搞野的`KAKA`又係做網頂咁

啦`唏___小息`落左去`上數學`係到計數`唉*又教新野了`呠呠

聽日仲要小測添丫>/\<"屎得了`上ART=33333="係到做海報

比MISS話我又-VVVVVV-"LUNCH又係去左OK到食丫`呠**

番到SCHOOL___急尿的唷`上宗教堂啦`訓左攪呢`KAKAKA

訓醒好急尿-VVVV-"我叫亞SIR佢聽吾到`之後[C曼同吹水基]

幫我叫先聽到`KAKAKAK去啦`M到的唷>V<"番到去問[C

曼]借M根啦`-3333333-"比格黎條友聽到-VV-"比佢係咁笑WO

之後又同招SIR吾知幾多度既X弓`哈哈`之後去左HALL啦`````

係到聽人講分享`之後唱歌啦佢地[當你孤單會想起誰]````

諗起[豪BB]`又見到D歌詞咁乜`所以喊左出黎-VVVVV-"比[琳

仔]見到`佢笑我WO>/\<"之後好快就好多人知道我喊了...."

之後[亞B]又喊`KAKAKKAKA`第1次見[亞B]喊架`有D得意`HA

放學去左做英文功課-VVVVV-"好PK,,做到5點幾-VVVVVVV-"

番HOME`冇所是`-VV-"屋企又無啦啦所左門`等左陣[媽咪番黎啦

食野,,睇電視`玩電腦`

                   :::::THE ENG:::::

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-29 09:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 28 日  星期三

呠呠* 

2809!

今日遲左出門口=33333="就攪到我遲到了`真無奈呢__呠*

THEN上到課堂`係到做功課啦`癟聽亞SIR講聖經=VVV="

第1堂係:::普通話呢`吾記得問[嗅魚]拎書=VVV=''又比MISS

記左個名了`THEN落左MMLC到緣音`KAKA`都幾好玩呢`

因為我部機吾得`所以去左[芷希]果部到緣`卡卡卡`______

之後就係IS堂啦`好鬼悶`=3333333="我又訓攪了`無啦啦副

校經過`仲入埋黎添`我地成日O哂=VVV="D人立即醒哂=]]

KAKA`小息係班方到`數學堂`小測呢`今次都識左小小呢```

冇上次咁乜`KAKAKKAKKA`上英文堂`又係訓的唷=3333="

因為借書的今天是`LUNCH去左OK食`=3333333="又冇哂錢了

PS:::::::::;我要儲錢=VVVV="吾再咁撚大洗` 之後上埋中文堂

成班好似癲左咁=33333333="係咁傾計`哈哈`我果邊就笑足成

堂咁_____放學`同[陳曼and琳仔`去買野食]之後坐左陣我番屋

企先呢`得番[陳曼同琳仔]``番到HOME`訓左陣咁`之後[亞吉]打

黎=VVV="傾左陣咁啦`又玩電腦`今日好多人打比我[雖然得3個

=333="但其實算多的對我來說]=VVVVVV="KAKA...都係傾電電咁啦`

                    :::::THE ENG:::::

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-28 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]