█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 10 日  星期六

分手後的第2天=]鬱悶 

1009!

今日12點比亞媽叫左起身=3="幫佢叮野食WO`

好無奈=UUU="叮完去左灘左係SOR發到,,呠呠"

THEN見肚餓所以去左叮野食我又`好好味哇`HA

食飽飽玩電腦啦又:::::又同[亞HO]傾左陣`唉`又喊

啦=VV="不過無耐收聲了_____[|*THEN DWON左

[心病 同埋 慘得過我]黎聽`唉唉`之後吾記得做左D

咩=UUUUUUU="呠`到左晚上`食飯飯`睇TV`[鐵達

里號]:::::都幾好睇丫**

PS::已經都喊左3日啦>/\<"唉___應該都夠啦..."
         [ 要 復 完 為 何 會 這 麼 慢]> <"

                   :::::THE ENG:::::

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-10 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 9 日  星期五

分手後的第1天=]感動 

0909!

今日好早起左身啦=3="THEN沖涼洗頭`KAKA`

媽一早就係咁嘈我=3="吾知咩事又係,,,,咁我咪冇

理到佢囉::::因為我跟本吾想講野```之後出門口果

時我勁大聲關個鐵集`唏___THEN番到學校...."立

即做功課=000="有D仲叫[嘉惠]幫我抄添``佢真好

人既姐`KAKA`THEN [陳曼`琳仔]行左過黎我咪同

佢地講我同左[亞HO]講散囉`之後佢地問左我D野...

咁岩比格黎條友[吹浩基]聽到=3="第1堂上數學=V=

冇做數添=3="要留LUNCH`頂___之後又係諗下野啦

唉><"無啦啦喊牙又><"好在冇 人睇到姐,,吾係好樣

衰`之後上IS,,排隊上去果時,,[吹浩基]話左我句野,,之

後喊左出黎><"唉`[陳曼`琳仔`亞君]哄我`KAKA`點知

[陳曼]同[吹浩基]講話整喊我::::佢好似好驚咁哄我笑::

上到去IS堂到...我地果組好似痴撚左咁`係到發癲`哈

哈`我地係到嘈亞SIR WO如果吾係佢要我地罰抄100

次都吾會咁架我地>/\<""小息飛落去買野食=3="不過

等左好耐先買到..."上堂啦又..."好悶囉係..又好鬼凍WO

LUNCH比MISS許留牙><"慘撚爆囉係..." 要做番D數

放學去左食M記`好肚餓牙=3="KAKA`食完去左公園到啦`

自己1個係到諗野啦`唏::::番到屋企`同[亞HO]傾左好耐

下都`最後我地都係冇行番`本身同佢傾傾下都冇咩吾開心

架啦`點知...唉`>/\<"又喊番啦..今次散`係我最傷既1次><"

PS:::1.今日我話失戀大哂,,KAKA`本身[琳仔]想去廁所,,
         但我吾比`佢係都要去`之後我話[失戀大哂]`佢就
         好無奈咁話吾去`KAKA`>V<"

                     :::::THE ENG:::::

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-09 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]