0909!
今日好早起左身啦=3="THEN沖涼洗頭`KAKA`亞
媽一早就係咁嘈我=3="吾知咩事又係,,,,咁我咪冇
理到佢囉::::因為我跟本吾想講野```之後出門口果
時我勁大聲關個鐵集`唏___THEN番到學校...."立
即做功課=000="有D仲叫[嘉惠]幫我抄添``佢真好
人既姐`KAKA`THEN [陳曼`琳仔]行左過黎我咪同
佢地講我同左[亞HO]講散囉`之後佢地問左我D野...
咁岩比格黎條友[吹浩基]聽到=3="第1堂上數學=V=
冇做數添=3="要留LUNCH`頂___之後又係諗下野啦
唉><"無啦啦喊牙又><"好在冇 人睇到姐,,吾係好樣
衰`之後上IS,,排隊上去果時,,[吹浩基]話左我句野,,之
後喊左出黎><"唉`[陳曼`琳仔`亞君]哄我`KAKA`點知
[陳曼]同[吹浩基]講話整喊我::::佢好似好驚咁哄我笑::
上到去IS堂到...我地果組好似痴撚左咁`係到發癲`哈
哈`我地係到嘈亞SIR WO如果吾係佢要我地罰抄100
次都吾會咁架我地>/\<""小息飛落去買野食=3="不過
等左好耐先買到..."上堂啦又..."好悶囉係..又好鬼凍WO
LUNCH比MISS許留牙><"慘撚爆囉係..." 要做番D數
放學去左食M記`好肚餓牙=3="KAKA`食完去左公園到啦`
自己1個係到諗野啦`唏::::番到屋企`同[亞HO]傾左好耐
下都`最後我地都係冇行番`本身同佢傾傾下都冇咩吾開心
架啦`點知...唉`>/\<"又喊番啦..今次散`係我最傷既1次><"
PS:::1.今日我話失戀大哂,,KAKA`本身[琳仔]想去廁所,,
但我吾比`佢係都要去`之後我話[失戀大哂]`佢就
好無奈咁話吾去`KAKA`>V<"
:::::THE ENG:::::
