1209!
今日要早會牙=3="係操場到...唉`好鬼熱丫><"流哂汗
有個咩[福音魔術]=UUU="好想殺左佢..."好鬼無聊_呠
之後終於可以上番去啦**有冷氣__正爆哇>V<"KA::
之後上中文堂啦.."吾知佢講咩=3="數學:::好留心咁聽
不過都有D吾明=VVVVVVVV="屎得呢..好快落堂啦`
同[陳曼AND琳仔]食野*KAKAKAKAKAKKA,,之後上
IS堂牙`哈哈::[琳仔]好核特咁同亞SIR講話[易拎]黎M
亞SIR果時好無奈`哈哈`笑到我同[陳曼]死下死下咁__
上IS,,我地又發癲啦`KAKA.."之後音樂___同[亞君]係
到傾計..差吾多傾左成堂**LUNCH同[陳曼AND琳仔]
去左大排當食丫`:::多左個BETTY:::食完番番學校啦
係到傾[陳曼]生日同中秋D野"上ENG堂啦`又係玩埋
D GAME..."我果行得我1個拎吾到分咋><"真樣衰..
到左中文導修*招仲X上WO____係到睇書`之後要背
默`KAKA`本身100分架=3="點知冇寫題目減左15分
好頂囉=UUU="放學`同[陳曼AND琳仔]去左M記````
哈哈`好白痴丫我地`買左3個[開心樂園餐]`我地其實
都係想要D玩具姐MA>V<"我同[琳仔]係到玩`[陳曼]
就喂我地食野`哈哈`之後我地3個玩得好開心`笑到成
串人都聽到咁KAKA`5點幾閃人啦`呠呠`番到HOME,,
開電腦PLAY...好鬼累..又屎左去SOR發到`唏唏`
PS::又同番[亞HO]行啦=3="呠呠"要珍惜他吧=VV="
:::::THE ENG:::::
