█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 12 日  星期一

上學去:::] 

1209!

今日要早會牙=3="係操場到...唉`好鬼熱丫><"流哂汗

有個咩[福音魔術]=UUU="好想殺左佢..."好鬼無聊_

之後終於可以上番去啦**有冷氣__正爆哇>V<"KA::

之後上中文堂啦.."吾知佢講咩=3="數學:::好留心咁聽

不過都有D吾明=VVVVVVVV="屎得呢..好快落堂啦`

同[陳曼AND琳仔]食野*KAKAKAKAKAKKA,,之後上

IS堂牙`哈哈::[琳仔]好核特咁同亞SIR講話[易拎]黎M

亞SIR果時好無奈`哈哈`笑到我同[陳曼]死下死下咁__

上IS,,我地又發癲啦`KAKA.."之後音樂___同[亞君]係

到傾計..差吾多傾左成堂**LUNCH同[陳曼AND琳仔]

去左大排當食丫`:::多左個BETTY:::食完番番學校啦

係到傾[陳曼]生日同中秋D野"上ENG堂啦`又係玩埋

D GAME..."我果行得我1個拎吾到分咋><"真樣衰..

到左中文導修*招仲X上WO____係到睇書`之後要背

默`KAKA`本身100分架=3="點知冇寫題目減左15分

好頂囉=UUU="放學`同[陳曼AND琳仔]去左M記````

哈哈`好白痴丫我地`買左3個[開心樂園餐]`我地其實

都係想要D玩具姐MA>V<"我同[琳仔]係到玩`[陳曼]

就喂我地食野`哈哈`之後我地3個玩得好開心`笑到成

串人都聽到咁KAKA`5點幾閃人啦`呠呠`番到HOME,,

開電腦PLAY...好鬼累..又屎左去SOR發到`唏唏`

PS::又同番[亞HO]行啦=3="呠呠"要珍惜他吧=VV="

                 :::::THE ENG:::::

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-12 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 11 日  星期日

||*..心情好番D啦=] 

琴晚同[詩姐AND蚊華傾電電傾到吾知1點定兩點唷]無啦

啦傾到中秋...."佢地話要見我條仔WO___咁我好無奈咁同

佢地講話散左::::::::之後佢地O哂*唉><"佢地發覺我靜左

牙`吾好似以前咁傾到咁癲`唏唏___今日12點果時起身柯

尿=UUUU="之後又訓番啦__KAKA訓到1點幾醒啦終於

都::::點知[亞媽亞爸]都吾係到*咁又灘左係SOR發到啦`唏

唏______無耐佢地番黎啦`原來佢留低錢錢比我地食野架*

不過我地搵吾到D錢=VV="最後先發覺係電腦到`食[豬排飯]

好好味哇____好耐都未食過啦`之後[陳曼同琳仔]打黎`話去

街___不過果時我見含家都吾知點咁:::::::所以冇去到牙`唉

THEN睇TV`睇到5點幾果時ON ICQ_____呠呠"傾下計咁啦又`

之後去左做功課=33333333="KAKA`出奇吾出奇呢?????

之後食飯飯`睇TV啦都係`今日就係咁過啦`

PS:::1.我又變番[37KG]啦=33333="屎囉...."我既木標係到[40KG]架..

         
2.今日終於都冇喊啦>V<"不過仲係諗住佢,,唉
              `||▋後悔﹏自己所作的決定__[|*

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-11 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]