█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 8 月 26 日  星期五

今早玩的...''愉快 

      1* 今日係幾號:0826...''
      2* 有心理準備做呢100條未:有=3="
      3* 最鍾意聽咩歌:呢排就係[我的醉愛]
      4* 你有無潔癖:冇掛..''=VV="
      5* 鍾意ICQ定MSN多:兩樣都中意`KAKA
      6* 用8個字形容你自己依家既心情:岩岩訓醒=3="有點呆滯
      7* 最後一次睇咩戲:好耐啦啵=00="
      8* 住係邊區:屯門..."山景.."
      9* 最想得到咩:錢錢=3="
      10* 曾經愛過最衰既人:冇牙`
      11* 有無後悔愛過佢:NO,,
      12* 有無想過幾時結婚:大過先結,,
      13* 你覺得最可怕既係咩:失戀,,冇哂朋友`
      14* 識得最耐既朋友係邊個呢:珍姐..."
      15* 如有識左幾耐:計埋今年...10年啦..KAKA
      16* 日記網址係咩:上面有得C=V="
      17* 最討厭的人或物:呃我既人
      18* 屋企電腦係唔係廢既:邊部先,,KAKA
      19* 最想多謝邊個:吾知=3="小學老C掛..."
      20* 近排有咩令你有好大壓力:冇啵,
      21* 有無得罪過人:緊係有=UU="
      22* 如果有得罪左邊個:吾記得啦..."
      23* 用咩牌子既筆做功課:之前G2..依家就吾知,,
      24* 做呢100條煩唔煩惱呀:一D都吾煩:::KA
      25* 第一次拍拖係幾時:小6丫吾該
      26* 記咩最叻:人名=V="
      27* 有無講過粗口:緊係有啦=3="冇講就呃你既`
      28* 最討厭咩天氣:熱到爆果隻
      29* 最鍾意哪細理:WHAT?
      30* 鍾意男定女:我愛老公HO,,咁知未牙??KAKA
      31* 支唔支持同性戀:吾支持,,
      32* 最討厭的數字:冇咩啵=3="
      33* 喜歡邊一類型既男性或女性:男::有風度好緊要`女::吾好姣西
      34* 有咩秘密唔同人講:吾知啵,,
      36* 數出你最愛既朋友:詩姐,,蚊華,,豬輝,,陳曼,琳仔
      38* 係唔係乖學生:你覺得呢=3=?
      39* 依家幾歲:12歲咋,,爆爆爆期待我生日>3<"
      40* 數口叻唔叻:吾叻=3="
      41* 去開邊間超級市場:好耐冇去...''
      42* 你覺得你係咩人:1個教壞人既人=3="
      43* 口頭禪係咩:頂你,,之後呢,,點牙
      44* 怕唔怕黑:自己1個怕架
      45* 上網多數做咩:上網,,ICQ,,
      46* ICQ no.係咩:347716112...."ADD我啦
      47* 會唔會日日都打日記:會架,,
      48* 幾度先會開冷氣:冇分幾度=V="
      49* 偶像係邊個:千FA,,
      50* 做左一半啦開唔開心:冇咩FEEL=3="
      51* 最喜歡哪一套動畫:辣妹X門人
      52* 細細個個時得唔得意:幾架都..'KAKA
      53* 有D咩古怪既習慣:無啦啦唱歌,,
      54* 覺得自己尚算正常嗎:OK丫,,
      55* 做過最LOR既事:好多架啵=3="
      56* 讀近咩班:中2,,吾知咩班
      57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:WHAT?
      58* ICQ HANG左你會點:唉一聲=3="
      59* 有無呃過最愛既朋友:吾知啵,,
      60* 最鍾意香港邊一到:屯門黃金,,
      61* 最鍾意講既單字:WHAT?
      62* 最討厭咩戀情:玩感情,,
      63* 鍾意睇邊一類型既戲:笑..''
      64* 鍾意韓國定日本多D:日本啦緊係=3="
      65* 點解鍾意呢個國家:好多令野買::::
      66* 最怕既動物:=3="
      67* 依家有咩目標:年年吾洗留班::
      68* 最想學習哪一種語言:吾知,,
      69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:好小睇=3="
      70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情.."
      71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:會打架
      72* 見到咩人會即刻OFFLINE:冇架WO=3="
      73* 電視劇值唔值得追:值牙
      74* 會唔會幫呀媽做家務:好云冇幫U..''
      75* 你係屬於被動定主動既人:被動..
      76* 形容你最討厭既人個樣:黑我僧就樣衰=3="
      77* 上網最唔好既地方係咩:吾知啵__
      78* 有無用BIT TORRENT(即BT):NO牙`
      79* 有無想過要整容:NO=0="
      80* 覺得自己最令既地方:眼???
      81* 有無界過手:之前介過..."留左條痕=3="一定成世
      82* 最想養既動物:冇WO,,
      83* 覺得自己衰唔衰:麻啦..
      84* 有無兄弟姊妹:有=V="
      85* 係唔係淆底怪:吾係.."對住成績就淆..KAKA
      86* 最唔相信邊個:我覺得吾信就吾信架啦:::
      87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:慢慢溝=3="
      88* 見過最核突既事:見過成地血><"
      89* 屋企有無種花:NO,,
      90* 返學會唔會著冷衫:會架,,吾著好樣衰...''
      91* 有無鍾意人:緊係有=3=
      92* 最鍾意咩顏色:淺子..粉紅..黑..白..啡
      93* 牙JAY定EDISON靚仔D:EDISON啦緊係
      94* 知唔知道神係咩:知.."
      95* 上咩堂先會訓覺:訓攪就冇..爬低就有
      96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇=3="
      97* 如果你有三個願望你想做咩:18歲可以搬出黎同陳曼AND琳仔住..
              學業成績理想...有好多人鍚我>3<"
      98* 最鍾意既運動係咩:冇=0="
      99* 塔咩車返學:輕鐵
      100*眼唔眼訓:NO牙,,岩岩訓醒冇耐咋.."

                   THE END

           打日言己時間︰2005-08-26 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

悶悶=3="不安 

今日吾記得左幾點醒=3="THEN開電腦啦又`唏唏=]
冇耐同[亞媽]食野`無啦啦[陳曼]打黎=UU="好出奇
的,,原來[琳仔]吾得閒陪佢傾電電=3="所以先搵我`
真無奈呢,,THEN佢有電電入,,CUT左線啦==]之後1
點幾同[老公HO]傾左陣電話咁啦,,傾到兩點幾佢同
D FD出街呢,,本身話係去打卓球既,,不過又話去打機
=3="唉...好僧佢打機=U=佢話打完機[4點幾]打比我,,
佢叫我死都吾好訓=UUU="等佢=3="THEN我就灘左
係SOR發到,.,.呠呠`哈哈,,好鬼屎悶=3="4點幾,,佢真
係打番黎WO:::不過我家姐話我訓左=UUU=''好撚想
打佢,,明明我都冇訓話我訓左___算數=3="AND THEN
開電腦`做數學暑期作業[終於做哂U],,6點左右,,[老公]
又打黎唷__第1句聽到既係[又話吾訓..點知又去左訓]`
好無奈=3="KAKA,,原來佢係[亞恆]屋企=3="THEN傾
左陣咁啦又`之後CUT線啦`KAKA`ADD下JENNY@@"
問佢拎答案哈哈`拎左中文AND英文`好快咁比我做哂
成本英文暑作啦...卡卡`因為[亞爸`亞媽`細佬]去左飲`
所以冇野食我地,,家姐佢落街買比我地食`@@"佢比錢添呢`
KAKAKAAKA`食完`睇TV[8點至11點]係我睇TV既時間
黎架`KAKAKAKKA`

    *PM:11,.19[[

              

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-08-26 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]