| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 8 月 30 日 星期二 |
倒數:::兩日><" |
|

今日12點幾醒左啦><"好鬼眼訓囉,,但想睇TV_
所以醒左啦,,,一早[亞媽AND婆婆`細佬]去左飲茶
呢`THEN 無耐佢地番黎U=3333="之後又係睇TV
啦`KAKA`好中意睇呢><"THEN到左下午6點先
開電腦`卡卡`今日留左係屋企`無咩事發生=3="
唉,,仲有兩日就番學啦`><"呢個暑假都過得吾錯呢/\/\"

*PM:09,.23[[

THE END  |
|
打日言己時間︰2005-08-30 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 8 月 29 日 星期一 |
同老公出街 |
|

今日訓訓下攪好嘈呢,,原來我婆婆來了呢`KAKA`
咁訓到11點幾醒左啦`開電腦PLAY___好鬼悶呢
=UUUU="[老公]佢同佢亞爸買野先啵`買完CALL
我,,KAKA`等到兩點幾=3="佢終於CALL 我啦`話
出得街呢...好無奈____我未沖涼化妝果D=3="SO
叫佢番屋企先`佢話番到屋企CALL我`好哇`FUCK
我家姐吾比我聽WO=3="又係咁`唉唉`咁我咪用亞
哥部手提打比[老公HO]囉`KAKA`佢鬧我家姐黎啵
@@"KAKA`勁哇`THEN我沖完涼打番比佢`=3="好
頂囉,,佢訓攪WO=VVV="琴晚打劫黎咩`=3="THEN
傾左陣出街啦我地`唉唉`佢又遲啦`HATE!!!!THEN
搭車車去全灣...."係架車到D野到吾SAY啦`KAKA
去到.."去左行商場啦,,之後去左後留梯,,佢食煙呢
`THEN...吾SAY啦`KAKA>V<"之後出番去`去左
食M記仔`KAKA`見到個細佬好得意哇`[老公HO]佢
係到扮人啵`一D都吾得意`KAKA`THEN去左搭車車
番番屯門啦`係架車到[老公]好衰哇>V<"THEN去
到[小鄰]____本身番屋企既`之後陪多陣[老公]呢`呠
佢諗住去搵佢班FD既`不過冇電電`我地去左公園到
傾計仔`KAKA`THEN無耐好多蚊呢`><"所以走人U
去左[百佳]打電電`之後[老公HO]就送我搭車車呢`今
日係同[老公]番學之前最後一次去街街啦><"慘爆牙

*PM:10,.05[[

THE END  |
|
打日言己時間︰2005-08-29 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 208 | »
|