今日星期六丫,,咁[HO仔]約左我今天出街呢`KAKAKA
[行番後的第1個約會]哈哈`到左2點幾果時____個天落哂9
屎囉=3333333333="不過到左3點幾果時冇落了就出啦``
係M記到等`KAKAKAKA佢等我呢今次`呠"搭車車去全
灣`去到`[HO仔]既木標係搵[紅仔袋]KA因為佢很中意的
唷`行左幾個商場..."都係搵吾到WO之後終於見到啦`佢
好鬼開心=333="行入去睇啦`點知佢話吾令啵覺得=V="
所以閃人了..."佢無啦啦好似[嬲計]咁WO`哈哈`有D得意
最後佢係冇買到[紅仔袋]就買左個[直X袋]啦`之後行多陣`
夾左糖糖`KAKAKA佢好白痴咁夾左好多[面花糖]=]比我
笑左陣`上車車食U`佢問左我樣好認真既野`我都好認真咁
答左佢`呠呠"8點幾番到屯門`上左佢屋企`因為佢問佢老豆
拎錢錢`KAKAKAK`之後打比[亞恆]啦`約埋佢出黎賞月哈
哈`係新市鎮到等呢`去到[亞恆同君B]係到...攬攪`我地係對
面等左陣先過去`KAKKA`之後點立竹啦`好令唷>V<"無啦
啦有班友踢左個波黎=333="整到我`之後[豪仔同亞恆]鬧佢地
=333="呠呠"THEN我地去左1到無咩人既地方`得我地4個係
到KKAKAKKA[人月兩團圓]KAKKAKAKAK>V<"SWEET
SWEET>3333<"到左10點幾`我地走人啦`[HO仔]
同我講話同[亞恆]去打機=333="""之後我冇應佢`行左第2邊
,,[亞恆]又埋黎幫手`哈哈`我1野踢開佢`KAKAKKA笑屎我地`
KAKAKAKAKAK最後都係比佢地兩個打機`只可打兩個字
_________咁[我同君B]去左7仔等佢地`我地計時唷`KAKKA
傾左陣呢同[君B]`佢地打完出黎`就去左[亞恆]HOME呢`KA
KAKA`睇睇下TV,,[亞恆同君B]玩枕頭大戰]KAKKAA**我同
[HO仔]冇理佢地`睇睇下TV`好鬼眼訓,,訓左落佢到了`呠呠"之
後話[亞恆]煮飯WO=V="特別吾特別呢??????無耐食得了,,,
都吾錯`[HO仔]佢傻架係到落埋D吾知咩落去=VVVVV="文落
去好嗅=VVV="佢話好味WO____"之後d野吾講啦`到左12點幾
走啦我地`好在仲有車搭姐`KAKAK[HO仔]送我番屋企`KAKA
不過佢送完我就冇車搭番屋企啦=VVVVV="呠呠"
PS::: [老公HO]佢做左我第1個同我過中秋既老公唷`KAKAKA>V<"
好開針牙`KAKAKAKA [人月兩團圓]