2009!
今日好吾想起身唷=333="眼訓到屎咁`唉唉____番到學校
知道左樣野`><"有D吾開心架真係`呠呠"上英文`無鬼啦
啦係咁流NOSE水=M=好辛苦的唷`格黎條友又吾拉番個
冷氣機上去WO`要[包剪X]要=333="次次都輸既我`好鬼火
上PE堂`跑圈=3333="之後度高磅重啦=VVVV="發覺我係
冇高過架=UUUUU="好無奈囉`唉*之後上通識啦`吾知做
左D咩黎`呠呠"上中文堂`做工作子KKAAKKAKAKKAKA
艾唷`要罰抄丫=3333="LUNCH去左大排當食`都OK咁啦``
唏唏_________食完番學`上家政堂[鍚TABLE]=333="本人
不懂英文=VVV="不要見怪吧`今次整[海面蛋糕]哇`KAKA
整果時好興奮/\/\"整出黎都好好味`KAKKAKAKKA`>V<"
上埋最後果堂啦`冇交通告唷`又要罰抄的唷=VVVVV="唉
真的慘唷`放學去左洗手間換番33`[HELP 件PE3好樣衰牙]
之後番番班方`幫手整壁報`整到5點幾走人啦`之後去左OK`
笑到我地琵下死下咁`哈哈`THEN番到屋企`好鬼累....訓左陣
咁啦`_____之後做功課=333="數學係咁問亞哥`KAKAKKAKA
做完`終於先開電腦玩啦=333333333="之後[豪BB]打黎`傾左陣
之後就去左訓啦`
:::::THE ENG:::::