| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 9 日 星期日 |
出街去` |
|
今日8點幾比媽咪叫醒左我-VVVV-"話去飲茶WO``呠*無奈-vv-"之後換3就出啦`
去天水圍-VVVV-"搭車都搭到我暈牙`=]有[麻麻`3伯`3小奶`大姑媽`同埋我屋企人]
呠*去到好鬼悶-33-"我去左成5次廁所-CC-"食下野咁啦`12點幾搭番車番屯門Laa*
之後同[媽咪亞爸細佬]去左行C中心Kakakkaa*我地去左買吹髮筒先-vv-"因為我琴日吹
吹下壞左`呠*買左都幾好丫`之後就去睇下鞋啦`睇中左對白色既ALL STAR`$195`Ka`
媽咪話遲D買比我/\/\''又睇下3啦`買左條庫`呠*都OK丫`THEN去左食大家樂`好味`卡
卡`到左3點幾番番HOME啦`支力屎我丫*=]所以就去左訓攪攪啦`訓到5點幾-33-"玩電
腦`唉**[豪BB]又出左街了`好想打佢`THENTHEN玩下MSN咁啦`呠**之後[豪BB]打黎`
傾左陣啦`算佢啦`出緊街都打比我`Kakaka*之後食飯-VVV-"聽日有學習活動日唷`希望好
好玩啦-V-"吾想好似上年咁-3-"


THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-09 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 8 日 星期六 |
// |
|
今日訓到1點幾唷=VvVv="Kakakkaka`到左3點同[陳曼AND琳仔]出街`
點知佢兩條友仔遲到-VVV-"呠*THENTHEN行左陣啦`就去剪髮啦我`佢
地陪我-VvV-等左陣啦``開始剪啦`D人都幾好傾丫`哈哈`個[KELLY]講左
句野攪到我好無奈+好笑的`呠*剪完比[陳曼AND琳仔]係咁串-VVV-"超``
佢地遲D都話去呢間剪WO`嘰嘰*THEN去左C中心行啦`見到[豬輝輝]唷`
卡卡`佢拍我個頭-VVVV-"呠=]之後我地去左食[手C]`都幾好味丫`食果D
介辣整到我錶眼水-33333-"嘰嘰*THEN又去美食廣場到攪破壞-VVV-''KA
THENTHEN送[琳]番屋企啦`1路行1路玩`哈哈`笑屎我地的唷`嘰嘰``之後
[陳曼同琳仔]黎左個GOOD BYE KISS`Kakakka*THEN我地各先回家了`
番到HOME`食飯飯`玩電腦`就去左沖涼啦`睇下個頭吾J係點樣`Kakaka`
PS:::中意呢間剪髮`但吾中意佢既[J頭]-VVVV-"呠*
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-08 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 208 | »
|