█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 10 月 5 日  星期三

小測`` 

0510!

今日又懶訓-VVVV-"比人鬧的唷`呠*之後又係沖涼洗頭啦`

食埋早餐___7點8先落街***呠,,番到學校`問[魚頭]借普通話

書啦`佢應成我帶的-VV-"點知佢冇帶到`好Pkkkkkkkkk___

好在[方寶]借左比我姐`Kakakkaka`咩功課都未做的我-333-

之後上普通話堂啦`我又係到吾知飛左去邊了-VVV-"企左陣

又訓番了/\/\"Kakkakakka=]上IS堂`吳SIR冇番牙`Kakakaka

有點兒開心,,-333-"咁彭SIR代啦`我就係到做功課啦`KAKA``

做哂了/\/\"卡`小息`落左去食野`上數學堂`係到計數啦`嘻*

專心的唷___英文堂`大測WO-VVV-"GE果份識`但第2份就

吾係好識了****LUNCH去左OK食`呠*番黎`要去HALL到聽

野啦-VVV-"起初都OK架`同[C曼]傾下計````但之後好爆屎悶

-VV-"訓左了**訓訓下又急尿-3333-"牙SIR吾比的唷`好在無耐

有個小休-VV-"THEN聽到4點鐘走人了,,去左食糖水又`卡卡``

好味/\/\"去OK啦之後`[條PK]好衰`話我地未比錢WO`呠*傻的

我話左句[痴線]呠*THEN走人`番HOME了`

PS:::果50蚊收起左`Kakakkakka`下星期先比番佢-333-"

    :::::THE  END:::::

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-10-05 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 10 月 4 日  星期二

呠* 

今日[豪BB]打黎我先識起身唷-3333-"真的10000個感謝佢`KAKA

之後沖涼洗頭啦立即___好聲咁出門口`去到學校門口先記得要帶

PE 3-VVVV-"呠*KAKAKKA`冇遲到哇/\/\"交齊哂功課`HAHAHA`

上堂啦咁__英文堂`好得眼訓丫-33333-"HA*又有小測的唷`不過識

哂/\/\KAKAAKA`PE堂`冇PE3哇不過MISS冇罰唷`卡卡_____幾好`

去左新屯果邊跑步哇佢地`小息*飲野啦`請[牙君]KAKKAKAKA```

上通識`吾記得點過-VVVV-"中文`又係咁啦`好得眼訓呢又=]之後去

食LUNCH啦`幾好味呢都`番到課室`見到[火星人]有野食`又拎黎食

了`KAKKAKKAA`THEN落去操場去集合了`去大會堂聽跳舞丫`HA

落到去`等左陣`我地係咁傾計`HAHAHHAHA`[儀打6]真好名-333-"

去了`同[牙B]坐`傾計呢`好快去到了`吾洗5分鐘-VVVVVVVV-"

去到坐啦`我同[牙B]都發現左樣野`KAKKAKAKA`我地係咁傾啦`卡

開始跳啦D人`-VVVV-"好白痴`所以訓左攪`好舒服唷>V<”KA**

完左`去左C中心行左陣啦`同[陳曼AND琳仔`牙B]`無耐番HOME了`

番到HOME`又係訓攪-33333-"

PS::唉`牙爸又冇野做了-VVVVV-"要洗小D錢了我`

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-10-04 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]