0510!
今日又懶訓-VVVV-"比人鬧的唷`呠*之後又係沖涼洗頭啦`
食埋早餐___7點8先落街***呠,,番到學校`問[魚頭]借普通話
書啦`佢應成我帶的-VV-"點知佢冇帶到`好Pkkkkkkkkk___
好在[方寶]借左比我姐`Kakakkaka`咩功課都未做的我-333-
之後上普通話堂啦`我又係到吾知飛左去邊了-VVV-"企左陣
又訓番了/\/\"Kakkakakka=]上IS堂`吳SIR冇番牙`Kakakaka
有點兒開心,,-333-"咁彭SIR代啦`我就係到做功課啦`KAKA``
做哂了/\/\"卡`小息`落左去食野`上數學堂`係到計數啦`嘻*好
專心的唷___英文堂`大測WO-VVV-"GE果份識`但第2份就
吾係好識了****LUNCH去左OK食`呠*番黎`要去HALL到聽
野啦-VVV-"起初都OK架`同[C曼]傾下計````但之後好爆屎悶
-VV-"訓左了**訓訓下又急尿-3333-"牙SIR吾比的唷`好在無耐
有個小休-VV-"THEN聽到4點鐘走人了,,去左食糖水又`卡卡``
好味/\/\"去OK啦之後`[條PK]好衰`話我地未比錢WO`呠*傻的
我話左句[痴線]呠*THEN走人`番HOME了`
PS:::果50蚊收起左`Kakakkakka`下星期先比番佢-333-"
:::::THE END:::::