3009!
今日又係沖涼洗頭番學啦`之後上番課堂-VVVVVVVVVV-"好急咁
做果張數學工作紙啦`之後落去啦`今天有升國旗呢`呠呠,,完左之後
上數學啦`小測WO`呠-33333333-"都OK咁啦`IS堂`上左去呢`呠呠**
亞SIR變哂了=]小息`比人玩`無啦啦拎我對鞋黎玩-VVVVVVV-"本身
冇咩野架`比佢地玩`打鐘啦`叫佢地比番我-V-"又吾比WO`點知之後
張我對鞋整左去垃圾筒到`好鬼火``-VV-"咁岩又知道我抄哂果張中史
罰抄吾撚見左`仲火-VVV-"攪到身邊D人都吾咁野我`呠,,無耐`好番D`
正常番了,,上中文堂`係到傾野`KAKKAKAKKAKA`英文,,默書的唷`都
OK咁呢`有90分/\/\"之後因為收吾哂薄搞到要留左兩個字`真無奈_
之後去左[陳曼]屋企食啦____番到去`好趕**又遲到了`KAKKAKKAKA`
上中史堂-VVVV-"我交左1次罰抄的`條[陳家欣]吾知`KAKAKAKKAKA`
真好牙`最後上埋通識就放學U`KAKAKAKA`成堂通識笑足成堂呢我`D人
答果D答案好鬼搞野`KAKKAAKA`去廁所的唷`換M根`HAHAHAAHA`放
學前格黎條友用D吾知乜整我``留下戰績-VVV-"真PK牙`放學`去左H
ALL到聽人講見政`KAKAKA`吾錯呢都`之後就同[易拎AND嘉惠]搭車車`
傾左DDD野`KAKAKAKAKAKKAA`THEN番屋企`食左好多野-V-"又傾左陣
電電咁啦`無耐`睇TV`[亞吉]打黎講左D野比我知`好白痴呢-UUUU-"又同
[亞方]玩左陣MSN咁啦`HAHAHA`
:::::THE ENG:::::
