█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 25 日  星期日

陳曼嫦的大日子*** 

2509!

陳曼嫦的大日子_____係到祝佢::::身體健康`龍馬精神`出入平安`笑口常開`

馬到工成`一本萬利`心想事成`財源廣進`事事順利`恭喜發財`講咁多都係想

祝佢[生日快樂]姐___KAKAKKAKAKAKKAKA*陣間就出去PLAY啦`番黎先

打番日記啦`KAKAKAKA`

今日打左好多次電話比[琳仔呢`KAKA`我係咁改時間`

唏___THEN去到C中心`佢地比左個公仔禾啵`嘰嘰___

佢地兩個化哂妝,,得番我冇咋=3333333="呠呠**搭車車

啦_____去到西9`去左搵留冰先`點知冇得留WO`好頂

囉真係____THEN去左最上果層玩果D好似[X險樂園]既

野啦`玩左50蚊先`KAKAKAKKAA`好好玩牙`由其坐果

個木馬`第111111111111次坐架咋我>V<"開心屎我地牙

```````THEN又玩到30蚊啦玩玩下有條仔問我拎ICQ=33="

佢仲講左D野添`真煩牙`所以[琳仔AND陳曼]拉走呢`KA`

又玩玩呢`KAKKAKAKKA`又見到佢地=33333="我講左

句野佢地終於很走人啦`KAKAKAKKAA`玩到咁上下好

鬼屎肚餓=VVVV="去左美食廣場到食啦`哈哈`都幾好味

丫`之後又行下咁`發覺[琳仔]係好中意除對鞋出黎玩架``

哈哈`玩到6點幾搭番車車屯門啦`係架車到係咁發呆丫我`

=VVVVVV="唏唏________THEN去左食M記啦**傾下計
,
咁呢又`到左9點左右走人啦`送埋[琳仔]番HOME`THEN

同[陳曼]走人了`番到屋企`又比人鬧啦=3333333="好LUM

煩********又玩下ICQ同MSN咁啦`食下野咁`呠呠*之後又

同[豬輝輝AND康]一齊玩MSN`又玩眼仔`KAKAAKKAKA

               :::::THE ENG:::::

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-25 12:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 9 月 24 日  星期六

出街街去` 

2409!

今日11點幾起身`玩電腦啦`同[豪BB]傾左陣電電`之後[亞賢]

打電話黎`話同佢條女出街呢`KAKAKAKA`努力哇`THEN我就

去左洗白白啦`洗完`[亞賢]又打黎呢`KAKKAKAKA`笑屎我丫`

佢原來今日都出MK WO`真巧合牙`THEN好趕咁出門口啦=3=

因為我已經遲了到U,,約左[豪BB]1點搭9`但我1點51分先出門`

呠呠=3333="去到遲左5個字哇>/\<"THEN搭車車出MK啦`KA

好快咁就去到U`第1去左女人街先`[豪BB]買33呢`HAHAHAHA

行左成個女人街了`睇岩33`佢好搞野呢`係到講價`哈哈`真的勁

呢`下次都學[豪BB]講價先`好成功咁買33啦`THEN要幫佢咩個

[紅仔袋]`=3333="呠*不過好得意哇個袋`KAKKAAKAKA之後睇

[無]啦`買左頂[無]啦又`幾型下@@"KAKAKKAKKAA`之後去左

行[朗豪坊]又搭果條勁爆屎長既電梯呢`KAKAKKAKAKAKA`咩

到好鬼累唷=3333="之後行行行`去左間[SUPER LOVER]到睇啦`

睇岩件33`遲D[豪BB]買比我/\/\"KAKKAKAKAKA`行到無耐`番番

屯門呢想`搭車車`好鬼大雨唷>/\<"呠***好在[豪BB]在件33借住

姐`KAKAKAKKAKA>V<"THENTHEN番到屯門`好鬼屎急尿=0=

SO去左[小鄰]個運動場到解決`KAKAKAKAKAK`入左運動場到

傾計計呢`知道佢呢排同人嘈交`唉唉`仲要見埋亞大果D=333333="

大野`傾到7點幾走人U`陪[豪BB]去左百佳打電話`佢叫我出面等`

心知咩事啦我`唉**佢出到黎都知我有D吾對路既樣子=33333="之

後佢送我搭車車,,再去搵[亞方]佢`唉唉*佢同我講話佢去打架``唉唉

____小心D哇>/\<"10000個擔心的唷`等你電話丫!!!!

  PS::::明天是[陳曼]的生日唷`KAKAKKAKAKKAKKAA

                   :::::THE ENG:::::

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-09-24 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]