2409!
今日11點幾起身`玩電腦啦`同[豪BB]傾左陣電電`之後[亞賢]
打電話黎`話同佢條女出街呢`KAKAKAKA`努力哇`THEN我就
去左洗白白啦`洗完`[亞賢]又打黎呢`KAKKAKAKA`笑屎我丫`
佢原來今日都出MK WO`真巧合牙`THEN好趕咁出門口啦=3=
因為我已經遲了到U,,約左[豪BB]1點搭9`但我1點51分先出門`
呠呠=3333="去到遲左5個字哇>/\<"THEN搭車車出MK啦`KA
好快咁就去到U`第1去左女人街先`[豪BB]買33呢`HAHAHAHA
行左成個女人街了`睇岩33`佢好搞野呢`係到講價`哈哈`真的勁
呢`下次都學[豪BB]講價先`好成功咁買33啦`THEN要幫佢咩個
[紅仔袋]`=3333="呠*不過好得意哇個袋`KAKKAAKAKA之後睇
[無]啦`買左頂[無]啦又`幾型下@@"KAKAKKAKKAA`之後去左
行[朗豪坊]又搭果條勁爆屎長既電梯呢`KAKAKKAKAKAKA`咩
到好鬼累唷=3333="之後行行行`去左間[SUPER LOVER]到睇啦`
睇岩件33`遲D[豪BB]買比我/\/\"KAKKAKAKAKA`行到無耐`番番
屯門呢想`搭車車`好鬼大雨唷>/\<"呠***好在[豪BB]在件33借住
姐`KAKAKAKKAKA>V<"THENTHEN番到屯門`好鬼屎急尿=0=
SO去左[小鄰]個運動場到解決`KAKAKAKAKAK`入左運動場到
傾計計呢`知道佢呢排同人嘈交`唉唉`仲要見埋亞大果D=333333="
大野`傾到7點幾走人U`陪[豪BB]去左百佳打電話`佢叫我出面等`
心知咩事啦我`唉**佢出到黎都知我有D吾對路既樣子=33333="之
後佢送我搭車車,,再去搵[亞方]佢`唉唉*佢同我講話佢去打架``唉唉
____小心D哇>/\<"10000個擔心的唷`等你電話丫!!!!
PS::::明天是[陳曼]的生日唷`KAKAKKAKAKKAKKAA
:::::THE ENG:::::