| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 26 日 星期三 |
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-26 07:56 PM |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 10 月 25 日 星期二 |
,, |
|
今日好吾想起身唷``屎了___好怕到咁畚既天氣>/\<"因為隻手會....
>/\/\/\/\<"返到學`我好乖咁交哂功課**嘰嘰嘰,,英文堂*係到講書啦`
冇咩事可記-333333-"PE*考3個圈唷`真係想囉命-VVVV-"好在我都
成功姐/\/\"HAHHAHAHAHHA=]小息`上返班方到-3-"行黎行去的唷
通識*做果個咩圖``MISS好攪野呢`HAHHAA*行埋黎講埋D白痴野
/\/\"今日專心左好多呢我/\/\"中文`派返小測`10.5分>/\/\/\<"唉唉*聽日
要補測返唷``LUNCH去左同[琳]去左[陳曼]HOME到食`因為我地
都冇咩錢錢**煮麵食啦我地`搭10點落樓-VVV-"係天喬到我地玩D
[珍珠]`哈哈`彈到最遠**有D好玩``蝦蝦蝦之後去HALL*玩[別論]-3-
都OK咁啦`放學`去搵吳SIR`但吾見人-VVV-"閃了,,去左[睇風]``又
係食果個唷`卡卡**真係好味的唷`拎左[BETTY]部MP3黎聽``[陳曼]
同[琳]係咁扮[豪BB]行果時既樣-VVVV-"好想打佢地呢`HAHAHA`
返HOME了`-3333333-"係架車見到[LAZY]`我同[琳]傾佢個頭-3333-"
呠*返到HOME`傾MSN`HAHAHHAHAA*>3333<"睇TV,,洗米`卡卡
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-10-25 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 208 | »
|