█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 11 月 17 日  星期四

聽日我生日啦``>33333<" 

    17/11**     是我錯(((應放下你``不再留住你__

今天__返學`遲到了__SHIT*tttttt::::THEN上堂啦``

英文__玩回報**KKAKAKA*都OK啦``電腦____

自己玩野-3-"YO*小息`數學((*今天成班得返20幾

丁友仔-VVV-"吾知教咩書好``ART*畫野____KAKA

好滿足添/\/\"THEN LUNCH同[陳曼AND琳]傾杯麵`

吾飽-V-"係到等D人黎-V-"等等等``見到[牙吉]__

佢比左5蚊我``買飽飽食`THEN有雪糕食唷``返學

宗教-V-"有蜜蜂殺到``飽受影響-V-"<~好ON9

週會``有D吾開心野發生添`呠呠*上返課室``[琳]

喊得好勁牙....但我又吾知點做好WO...只好企埋1邊

-3-"放學__同佢地走嚕``

 

 

 

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-17 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

問問__ 

1. 最近在看的電視:

我的[牙旺]``KAKA*
2 最近在聽的音樂:

好小聽嚕``

3 最近在吃的東西:

麵>/\<"

4 最近關心的話題:

我生日點樣``蝦蝦

5.最近常去的地方:

學校__

6.最近最想做的事:

訓攪=V="天氣咁凍``

7.最近常想的人:

豪=V="覺得好對佢吾住.."

8.最近身體情況:

幾好丫``仲未病/\/\"

9.最近理財狀況 : 

冇哂錢-V-"星期1用哂了..."

10.對朋友最想說的話:

吾好玩排[清]`

11.對自己最想說的話:

比心機讀書啦-V-"   係時候有個決定..

12.想一個減肥的良方:

吾想減肥``

13.記憶中做過最瘋狂的事情之一:

玩水-V-"

14.喜觀K歌的程度(1~10):

1

15.最喜歡吃的食物:

朱古力

16.不吃的幾樣食物:

付魚

17.最想去的地方:

多多多...

18.看到馬路上誰覺得最惡心:

吾知WO..
19.最想要的禮物:

親手整的3眼仔>/\<"[冇可能有]=3="

20.心目中的伴侶是怎樣的一個人:

MMMM..鍚我`對我細心"容忍我.."

21.你現在還單身嗎?如果是,準備什麼時候找一個?如果不是,WHO IS YOUR MATE?  

不是,,

22.如果養寵物會養什麼,起名字叫做什麼:

LUCKY`哈哈

23.如果只剩下一天的時間,你會做什麼:

玩高空既野``

24.最多的時候,你能一心幾用地做事情啊?:

吾知問咩=V="

25.誰是對你最最重要的人?:

家人,,FDS

26.來世如果給你充分的自由,你會想做什麼職業?

社工``

27.如果你有曾經的戀人,你現在最想對他(她)說什麼?

多謝多謝-V-"搵返個未牙??

28.what would you do if you got depression?

頂-3-"咪問ENG*

29.您認為一個人的過去重要嗎?

YA*

30.有戀愛目標未呢?

有緊,,

31.父母為你做過最深刻o既一件事係...??: 

有牙..吾想講``

32.甚麼事令到你刻骨銘心?

小6CAMP*個唱K果到``玩到好癲牙我地``

33. 直至lee一刻你最後悔既事係咩?

冇..

34.你對將來有咩憧憬

吾洗憂/\/\"

35.你覺得現在生活得開心嗎?為什麼?:

幾好,,冇解``

36.到底點先算係愛上一個人?

我自己都吾知..."

37.點先可以樂觀d??:

唔吾諗煩野囉,

38.if 時間可以停....最想留係邊一個stage..?

開心既時候__

39.你最記得你既伴侶既一句說話係?
 
我為你戒煙,,

40.甚麼令你最覺失望?

冇口齒果D...

41.給你去到自己既墓前...你會點?

喊-V-"

42.時間停頓, 第一時間你會做咩:

去拎錢/\/\"

43.最近買過什麼令自己快樂的東西呢?

冇WO

44.你對上次的流淚係幾時...同埋點解?

上星期好似__

45.講出一次自己最瘀gei 事!

好多WO-V_"

46.你懂得珍惜身邊既人嘛?

        我只係吾識珍惜[你]`唉唉*

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-17 06:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]