
1/11** 煮野食/\/\"KAKA*
今天係OK等埋[琳AND陳曼]**THEN返學`遲到哇!!!呠*
THEN上課室``自己做野-VVV-"呠*英文``都係睇碟唷``
好屎悶的*訓左陣____凍凍凍=[PE**打藍球___無聊
之後[2LING]喊哇``呠呠))以我吾中意哄人,,但都有哄下
架/\/\"小息*好努力咁做數學A薄`YAYA*KAKA
通識`溫下書咁/\/\"又過1堂了___中文`MISS WONG
喊牙>/\<"吾知點解個心好咩咁``呠呠*我周圍D人既FEEL
都係同我1樣`YO*LUNCH食麵``上左[陳曼]HOME****
返到SCHOOL___SET TABLE**卡卡`好開針`可以整野
食/\/\"今堂識[水晶X]``同[吹浩基]1組啦`整
哇整`/\/\"整左出黎都OK架個樣``整好
就要落HALL啦`睇個[話劇]``都吾錯丫``
放左``比MISS許留低左``因為遲到-VV-"
聽左陣佢講野``就走得嚕``返返家政堂__
又整嚕/\/\"同D人傾下計咁啦`[華D]比MI
SS收左張卡`呠呠*整好哂我就整得啦/\/\"
其間[陳樂軒]拎左我舊野食`嘰嘰嘰``有人欣
賞!!!YO*掂哇``落到去學校門口*[牙吉]又拎
左舊野食/\/\"又多1個人欣賞我整既野食了``
KAKKAAKAA*返到HOME___傾左陣MSN``
睇TV**就去溫書嚕``[計好哂D時間]
