11/11** 派卷-]死哂-VVV-"
今天`岩岩好返到學就打鐘啦____比上次鑑考個MISS促我頭髮**
但佢好好人**只係叫我甲返好就得了___GO GOOD**THEN
上到去))))* [C曼]喊哇,,呠呠*我好快估到因為咩了______
上數學__派卷-333-"我1心帶齊FLY老=]可以拎卷啦!!點LUM知
D卷冇見哂-VVV-"好頂LAW!!!唉*好在最後都有得睇分``
不過得果26分-3333-"死未!!>/\<"對卷___IS堂*
又系對卷!!19分-V-"SO POOR!!-3333-"今堂[陳曼`琳]喊哇
本身我[牙君]都吾知咩事__好無奈果時*
又吾知點好WO!!THEN[易拎]又喊埋____唉唉**
好在最後都冇咩野姐___通識``對卷^^^^^WELL**好
LUM開心___合格哇/\/\"仲有48.5分添/\/\"蝦蝦蝦
終於有1科合格了/\/\" 我身邊D人都見出望外-V-"
ENG**本身打定輸數的)))*點知我有59分-V-"果時好吾鋸
差1分架咋!!THEN最後我都搵到1分加/\/\"掂牙``
岩岩好合格[60分]``有屎以來ENG可以合格!!LUNCH__食大排當
WELL__中史-V-"差1.5分先合格-3-"FUCK**中文___仲未派
咁係到同[C曼]佢傾啦___喊啦又-VVV-"呠*今日見到佢喊
左好多次都___放學((((同[陳曼`琳]去左睇風到食野``
THEN去左月瑚玩低B野``蝦蝦蝦___不過好好笑的*********
返到HOME__玩左陣MSN_ICQ**就打比[老公]嚕-3-"點知
仲未返HOME-V-" 睇TV... .