█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 11 月 11 日  星期五

心中總有你在場``不安 

     11/11**       派卷-]死哂-VVV-"

 

        今天`岩岩好返到學就打鐘啦____比上次鑑考個MISS促我頭髮**

                      但佢好好人**只係叫我甲返好就得了___GO GOOD**THEN

                          上到去))))* [C曼]喊哇,,呠呠*我好快估到因為咩了______

                 上數學__派卷-333-"我1心帶齊FLY老=]可以拎卷啦!!點LUM知

                      D卷冇見哂-VVV-"好頂LAW!!!唉*好在最後都有得睇分``

                                   不過得果26分-3333-"死未!!>/\<"對卷___IS堂*

              又系對卷!!19分-V-"SO POOR!!-3333-"今堂[陳曼`琳]喊哇

                          本身我[牙君]都吾知咩事__好無奈果時*

                                   又吾知點好WO!!THEN[易拎]又喊埋____唉唉**

                      好在最後都冇咩野姐___通識``對卷^^^^^WELL**好

             LUM開心___合格哇/\/\"仲有48.5分添/\/\"蝦蝦蝦

                           終於有1科合格了/\/\" 我身邊D人都見出望外-V-"

                ENG**本身打定輸數的)))*點知我有59分-V-"果時好吾鋸

                           差1分架咋!!THEN最後我都搵到1分加/\/\"掂牙``

         岩岩好合格[60分]``有屎以來ENG可以合格!!LUNCH__食大排當

              WELL__中史-V-"差1.5分先合格-3-"FUCK**中文___仲未派

                      咁係到同[C曼]佢傾啦___喊啦又-VVV-"呠*今日見到佢喊

          左好多次都___放學((((同[陳曼`琳]去左睇風到食野``

                  THEN去左月瑚玩低B野``蝦蝦蝦___不過好好笑的*********

             返到HOME__玩左陣MSN_ICQ**就打比[老公]嚕-3-"點知

                    仲未返HOME-V-" 睇TV... .

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-11 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 11 月 9 日  星期三

放假** 

                                                    9/11**                 放假__

              今日10點起左身-3333-"玩下琥腦咁啦``THEN就出左去

                         搵[琳]同[陳曼]__但因為我早到既關係-VVV-"等左陣***

                 THEN我地去左陪[琳]開護口**THEN最後都係開吾到-VV-"

                                           THEN就去左[M記]搵工啦``吾請人WO**

                       之後我地又去左交電浪費**THEN又陪[琳]去KFC到試下啦``

                                       填左張表**要等通知``呠*咁之後去左食野啦_

                       食完去[BETTY]屋企到___打麻雀同玩左陣眼仔同人

              5點幾走人啦___返到HOME**玩電腦啦又``KAKKAKA*

                             返到去先知道伕[JT]影左相-VV-"同佢玩CAM果時`

                         睇牙旺/\/\"KAKA*THEN又同[老公]傾左陣電話*

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-09 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]