█口█口█口█口█口█口█口█口█

   
要快樂到死_閉眼亦記起:::曾被愛氣味
      而愛得你起**為你未怕死-]
    ((*.
眼淚會直流__如上帝遺下你※

 █口█口█口█口█口█口█口█口█

lai2107
暱稱: 單身,,小儀../\/\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 11 月 8 日  星期二

100ˍˍcopy* 

1.大名: 牙儀``
2.有冇花名: 牙儀
3.英文名: KATHY*
4.自己(曾經)鍾意的人是誰: 小學到依家__5個-V-"
5.而家最鍾意邊個:我老公[HO]>3<"
6.如上,仲有呢: 家人_FD子
7.點解會鍾意佢地: 冇得解-333-"
8.而家最討厭邊個: 冇討厭人*
9.最近鍾意左邊個歌星啊: 千FA*
10.近來討厭左那個歌星呀又:冇咩WO((*
11.你有幾多真心朋友:我自己真係吾知***
12.咁又有幾多個傾得杯落的朋友啊:10個左右__
13.咁你最鍾意的是那幾個朋友啊?: 3個*
14.如上,講晒佢地個名啦: 詩姐`蚊華`輝輝
15.一生中,曾經唔鍾意那個朋友:有架__
16.你是個好多朋友的人嗎: 中等__
17.你覺得人地眼中的你是怎樣的?: KAI*無啦啦吾出聲-33-"
18.覺得自己最完美是那部份: NONO*
19.最缺憾呢!?: 細粒
20.最想對自己有咩改變: 高DD__
21.對BL有何感覺?: 吾知咩黎((
22.對GL會有咩感覺?:吾知咩黎((
23.對BG又會有咩何感覺?:吾知咩黎((
24.容許你的本命同性戀嗎?:同性戀-V-"嘔!!!
25.你識咁多人中,覺得誰似火星人?:蝦蝦__鐘嘉浩掛.."
26.咁邊個最似朗拿度呢?: LAZY-V-''
27.仲有,邊個最似龜?: 吾知WO``
28.哈哈,再來多條誰最似大猩猩?: 蝦蝦蝦__吾講*
29.咁你覺得誰同很多東西都似的人是誰?: 我自己-V-"
30.BL,GL,BG,最愛那種呀?!:我都吾知咩黎-3-"點答
31.覺得男生那部份最吸引你?: 眼*
32.最討厭男生那個部份?: 把口-3-"嗅到西咁_口花花都吾LIKE*
33.你鍾意男生著成點?: 我隻眼既FEEL__
34.你能夠容忍你的另一半扮你的本命嗎?:咩黎架??
35.最討厭那種男生的衣著?: 吾親3果D囉-3-"
36.喜歡比你高定係比你矮的男生?: 白痴*緊係高啦__
37.喜唔喜歡有朱唇的男生?: NONO*
38.你喜歡男生剪那種髮型?: 好似我老公咁/\/\"
39.肥的男生你能夠容許他做男朋友嗎?:NO吧...
40.最理想男朋友是那種男生?: 高我1個頭__有男子氣
41.最尊敬哪個老師?: MISS許
42.那麼最鍾意呢?:NONO*
43.最鍾2哪一個科目呀?: DT*
44.那麼最討厭呢?: 多!!!
45.而家有冇學些甚麼呀?: 冇唷
46.屋企人當中,你覺得邊個最了解你?:媽咪
47.咁朋友呢,邊個最了解你呀?: 詩姐掛.."
48.可以的話,你最想回到去哪一年呀?:小6>33<"
49.俾你揀,你想活到幾多歲呀?: 70幾夠了..
50.呢個世上有冇咩你值得留戀既野呀?: 所以回憶
51.最近,最令你開心的事?: 同[老公]鬧完交之後傾返果D野__
52.最喜歡在那個地方生存?:HK*
53.咁最令你難忘的事的事?: 好多架真系__
54.你想得到卻得不到的事呢?:做左[李嘉成]既女-333-"
55.而家最想去的國家?:日本**
56.咁最喜愛的電視節目呢?:  牙旺/\/\"
57.最喜歡的季節?:      秋_
58.最喜歡的服飾?:     親得D果D囉
59.最喜歡咩書?:     愛情小說_笑話
60.最喜歡的影片?:      笑_打_鬼
61.最令你心痛的事?: 最近既咪___同左老公散果幾日囉-V-"
62.最唔想在那個地方生存?: 熱既地方_
63.令你很快忘記的事?: 好多的*
64.你最唔想得到的事?: 身邊既人小左個___
65.最唔想去的地方?: 熱既地方
66.最唔想睇到的電視節目?:冇咩WO-V-"
67.最討厭的季節?: 冷天
68.最唔想穿上身的服飾?: 頸根
69.最憎睇咩書?: 千字文
70.最討厭睇咩影片?: 多
71.你試過同人表白未?: 未唷-3-"
72.有冇試過俾人同你表白?: 有牙__
73.有冇拍過拖?: 有牙`
74.有冇真真正正咁愛過一個人?:MMMMM___應該冇住.."
75.有冇試過俾人整喊?: 有牙-V-"
76.有冇同心愛ge人看一齣戲?:1齊睇碟就有>333<"
77.如上,咁行街,食飯呢?: 緊係有啦``
78.令你最感動的是那件事?: D人講D感動既說話_老公應成我做既野又做到/\/\"  多多多..
79.令你最激憤的是那件事?: 比人老屈囉__
80.你到現在問真心最喜歡的是誰?:老公_
81.最後悔同邊個嗌交?: 冇WO__嗌交緊有我理由-V-"
82.最想試下同邊個嗌一次交?: 吾知WO-V-"
83.最珍惜誰?: 我吾識珍惜人的___
84.你覺得最堅強的朋友是誰?: 冇__
85.最可愛的朋友是誰?: 康-3-"蝦蝦
86.你最錫的朋友是那個?: 詩姐_
87.最老友鬼鬼的是誰?: 詩姐_蚊華_輝輝
88.最尊敬的是誰?: 書中山-V-"
89.你最想對邊個咸濕?: 蝦蝦__我老公/\/\"
90.最想同邊個講forever fd呀?:ALL_
91.最影響你的老師是誰?: MISS許_
92.你覺得最理解不到的人是誰?: 好多__
93.而家幾點呀?: PM11:49
94.聽緊咩歌?: 開始戀愛/\/\"
95.等陣諗住做咩: 訓攪
96.曾經有咩夢想: 吾講啦-3-"
97.而家有咩夢想: 開心,幸福,,
98.還有想對什麼人作出祝福: 所以有:::永遠開心_
99.快結束100題喇,有咩感覺?:開心_可以去訓
100.最後一刻,同各位看完這100條問題的朋友說一句話:
有冇了解我_知我D野多D??

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-08 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

  2005 年 11 月 7 日  星期一

KAKKAA* 

          7/11*    統測完!!!

      今日岩岩好返到去ˍˍ早會*好熱哇-333-"

       出汗-333-"YA*THEN上返去**就溫左陣書咁啦``

                           之後考ENG___都OK咁啦-333-"呠*小息``留左係課室!!

                                               溫左成個鐘既中史-333-"悶到屎的*

                        之後考啦-3333-"都OK啦``得半個鐘!!

                                     考完知道錯左好鬼多!!O|-| S|-|IT*ttttt

                                                             THEN同[陳曼AND琳]閃左去屯C___

                         食左野-333-:用左70蚊!!呠-V-"行行行___

                                          [琳]要交成300幾蚊電FA牙``

             呠*___慘慘``THEN行行行``傾傾傾__係間

                                 店到傾左好耐**THEN落左去1樓``

                     見到好耐冇見既[豬輝輝]*蝦蝦蝦___

                                        傾左陣呢同佢`返工吾讀書-V-"WELL*

          THEN行多陣就返HOME了___返到HOME*開電腦-3-"

              同[珍姐]傾左陣``蝦蝦蝦___

                  

                   THE END

           打日言己時間︰2005-11-07 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]