| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 9 月 4 日 星期日 |
>>" 現在說永遠已經很傻=] |
|
0804!
今日訓到11點幾起左身啦:::::::唏唏`之後又係
開電腦啦,,整下日記板咁=]之後整整下又吾想
整WO=3="SO死左去訓攪`KAKA`今日好鬼悶
牙=UUU="留左係屋企到`出面係到落9屎=V=
咁成日都係玩下電腦咁囉,,今餐晚飯有雞雞食
唷>V<"好味!KAKA`今日本黎同[亞HO]傾電
電既``不過我又吾想傾=3="所以收線=VVV="
:::::THE ENG:::::

THE END  |
|
打日言己時間︰2005-09-04 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 9 月 2 日 星期五 |
..." |
|
今日番到方室,,吾知做咩`收野,,冇哇:::所以LUNCH
要留低吾可以出去,,,好在仲有[陳曼AND琳仔]陪我
姐,,之後去左HALL..."唉`又係聽埋D好悶既野囉___
呠"之後開始上課啦`唉`自己1個坐...''悶到痴根咁=]
又開始做番自閉仔啦=UUUUUUUU="同埋發覺今
年教我地D老師好嚴又惡=3="點解???=UUUU="
LUNCH...''去左搵MISS許`佢要我地留低食`吾比我
地出去哇::::::::呠"食完之後罰企要`唏`AND THEN又
係上課啦*到4點放學`行行下`[ 陳曼同琳仔]吾知做
咩事...."所以我就先,,"唉`上到車"我FEEL到亞吉同
佢班FD講緊我=3="[我係車頭,,佢係車尾]`呠"之後
亞吉行過黎`同我講左D野=VVVVV="之後我吾知
做咩踢左佢腳= ="哈`佢番番去`無耐又行過黎= =
傾左陣又番番去啦佢`番到屋企`好鬼累哇`所以訓
左陣啦`到左6點開電腦::::::::::無耐同[亞HO]傾電電
`食飯`唏:::::::::聽日星期6啦`好開心`可以訓耐D`KA

*PM:09,.08[[

THE END  |
|
打日言己時間︰2005-09-02 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 208 | »
|