13/12** 買吾到3眼仔銀包T^T
英文堂落左去睇碟牙又,,幾好睇唷__吾錯吾錯**
PE=0="好無了,,係到發呆-00000-"通識成班興分
都好好__Kakakka**我系咁係到笑/\/\"YO*LUNCH
去左食粥,,=00000="佢地去SET TABLE**攪到我好
悶**問[方寶]借左枝PEN**YO__上D&T*同吹基癲``
點知佢1野[K]我=V="攪到我成個人仆左落地下
好銀痛囉!!!又同[嘉汶]果D踢下屎忽咁=VVV=""""
係到整音樂盒/\/\"Kakkakaka*吾知送吾送比[老
公]好呢?????THEN測MATHS!!忽然吾記得哂``
好驚牙果時=000="唉*估計又系吾合格T^T
完左,,同[陳曼AND琳]去C中心**但系係車站___
鬧交哇,,個興分好咩....呠*我都靜下來**等她們傾
我真系吾想再見到你地咁哇T^T
THEN1心諗住買到個3眼仔銀包__點撚知!!冇囉
賣撚哂WOT^T;;[ THEN去左食野=0="食左100蚊=V="
勁牙!!之後送埋[琳]返HOME___我地都走嚕<<
PS:::[BETTY]差我既生日禮物哇``3眼仔既野!!!Kakaka
吾好昆我牙!!