| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 18 日 星期六 |
日記板改左風格`` |
|
180306
1.改左日記板既風格``個FEEL幾好,,
2.金日無得出街_因為有人泥左T^T,,正屎忽!!
3.討厭跟風怪``人點影你又點影!!算點牙依家??
(我無指明邊個_吾該吾好對號入座WO!!)
4.成日系屋企好悶__-0-
5.幫[大儀]整日記板``覺得吾錯/\/\*呵X2
6.愛哥-[細屎]要入去T^T..你牙妹我1定等你返出泥嫁!!
(10000個MISS你>3<")
7.下午同[蚊華&詩姐]傾..決定星期5去食飯``
(希望吾會取消)**
8.好討厭我細佬``成日打機``乜撚野都吾理甘!!
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-18 03:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 17 日 星期五 |
[嘉惠]生日快樂 |
|
●170306
早上買左隻[健達出奇蛋]比[嘉惠]/\/\*xDD..
生日快樂>3<”上堂我地1齊食左**
Miss chu依家又變返之前咁La-0-"
IS*系到睇YES書!!
比牙Sir知道-0-"旦佢無咩野咁!!Xdd..
又同[MUM &DAD]玩左陣``
玩到[MUM]損左-V-"對不起唷><"
Lunch成班女去左M記食,,因為[嘉惠]生日/\/\*
食食食 .. 返返學校果時成班系到勁玩-0-"
哈X2 ..
放學** [大儀&牙君]接我放學/\/\*
旦系等左佢地成3個字-0-"
之後順便接埋牙魚``要成半粒鐘``最僧等人的!!!!!?
齊哂人之後就去C中心行La ..
之後行多陣 ..[牙君]就要走La ..t^t
我地送佢去西鐵站 ..吾知幾時先見返又``T^T
之後行返C中心`[大儀]系咁叫[牙魚]買POOL比佢``
好快咁攪掂左-0-"不過話下次WO``
THEN去左[椰林閣]食飯_
又傾下又笑下咁,, 食左成300蚊-0-"
不過我地食左小小咋..好吾抵!!
But吾緊要..*有人請!!/\/\*
行多陣就送[大儀]去西鐵站``
佢地陪埋我等車都走了..
返到Home ..立即睇Tv ..[Happy Ending]/\/\*
PS:: [嘉惠]生日快樂>\/<" HAHHAHA..
愈大愈令女/\/\*
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-17 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 208 | »
|