| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 8 日 星期三 |
`` |
|
★080306
*金日遲左1分鐘起身 -0-Xdd__
*系車站又見到個令仔La .. /\/\*又發浪了!!
*到堂都系咁 ..開始放鬆左了!!
*又系咁唱[1生何求]!! 哈x2-/煩到小軒死咁濟!!
*Lunch食飯盒,,飽到屎了 .../\
*放學-0-"比Miss許留 .. 最遲我走Wo``
*就好似做[古里]咁-0-"清潔課室!!
*條腰勁爆痛 !!
*走果時又同Miss許說笑-0-"Xdd-]
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-08 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 7 日 星期二 |
以為日記要打長D-0-"點解好??!! |
|
★070306
*金日-0-"好吾願意咁起左身``真系好眼訓哇!!T^T
*上學去了 .. 英文_幾好丫,,MISS又系好風趣XDD*
*I LIKE IT !! /\/\ .. *拎野上去食``
*我呢個小女子就咁比人記左個名-0-"[底3吾岩]BOR,,
*通識_成個課室好爆嘈!!又同[小軒AND小敏玩]**HAHA..
*陳曼成日都好呆__因為黃若吾系到LOR!! XDD**
*LUNCH又系5粒人去食野,,車仔麵 ..
*返到去系咁問人借家政書``又託牙吉問人借=_____="
*佢借吾到打左佢野,,XDD*真好人!!
*問泥問去都系無人有!!之後同人玩下咁LA=]
*比個MISS促我-0-"本身話我大聲講野既``
*點知促埋我幾樣 -0-"咁CHEAP既??!!
*X課活動落HALL ..坐吾夠幾分鐘比人叫出去-0-"
*因為個MISS促我野LOR!!交左比MISS許`` 唉..支力到爆AR!!
*走果時D人系咁串我-VVVV-"忽!!
*去完家政飛去搵MISS許``系美術室到9坐>>
*睇D高FROM畫野``好爆令@V@"
*5點3走人_飛返HOME!!訓攪/\/\*真舒服!!I LIKE IT ,,
嘩_篇日記好長!!
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-07 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 208 | »
|