| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 4 日 星期六 |
`` |
|
★030306
金日.. 都系無咩野發生-00-"
返學返學N返學-000-"
放學閃左去友愛**M記 ..
7點幾走人了 ..
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-04 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2006 年 3 月 2 日 星期四 |
終於整返 好 電腦 LA** /\/\ |
|
★020306**
HAHAHHA **部腦終於整返好 Laa .. 正 !!
前幾日發生D野簡單講下La ..
星期2*M痛到我死!!小琳同陳曼1日鬧左兩次交-000-"兩個都有喊 ,,
星期3*搭車返學時有個令仔逼我入車*逼到好埋..哈x2[發浪ING]
星期4*覺得某人變左-0-"[吾好自認牙-0-"] + Bety無啦啦閃左人!!
星期5*績系今日 **
金日用左|個字既時間整頭 !! 勁呢 ??!!
攪到 7左 -00-"呵x2 .. .
返學返學**上堂都算留心左 -0-"
有時都系同小軒&小敏&小芹唱下水咁``
我果邊真系無計傾-0000-"HELP !!
想我變成自閉 ???!!!!
Lunch N 朋友子**牙B`陳曼`琳`牙君`食M記 "
好平 /\/\* 因為有牙B系到 !! 嘰X2
放學 N 陳曼`小琳`行下**之後返學了 .. .
THE END  |
|
打日言己時間︰2006-03-02 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 208 | »
|