|
今日 早上自己一個人番學 但我一d都唔覺得悶 我反而覺得個種感覺好好 好舒服
之後番到學校上生物堂個時 係咁中下中下 都唔知點解 上親生物同物理 都會中下中下
之後放學個時 就即刻去左樓下搵姊姊 點知見唔到佢 之後唸住番屋企 但唸唸下都係唔好
之後去左19a到睇下見唔見姊姊 點知一出到去19樓 就見到姊姊 之後就一齊落左去
落到樓下就見到姊夫 之後我就番屋企換衫 之後我地約左係23a等 之後去23a坐左陣
就去左東港城 之後行到5點幾到就送左姊夫搭地鐵 之後行行我突然唸起好多野
真係好唔開心 但今次可以喊到出黎 舒服好多 個心真係好亂 亂到都唔知點好
都唔知點解近排成日都喊 但都好ge 好過放係個心入面 喊都喊唔出
之後一路行一路同姊姊傾計 個心情舒服好多 之後我地就番左屋企嚕
之後8點幾同左姊姊出去放QQ 之後放到差唔多9點到 我就自己一個去幫啊媽買野
之後差唔多10點番到屋企 之後洗白白 之後夜晚同姊姊傾左陣電話 我就訓左嚕
|