| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 6 日 星期二

|
去左南豐...  |
|
今日 又係要番學 日日都番學 真係攰死我啦 之後7點50分係隧道等
之後就一齊番學校 放學之後就同姊姊、姊夫一齊番屋企 我番到屋企竟然冇人
我又唔記得帶銷時 之後就同姊姊同姊夫係19A到等 之後我地就去左南豐到食野
之後5點幾就送姊夫搭地鐵 之後姊姊就黎左我屋企 黎到差唔多9點就走左嚕
之後同姊姊去放QQ 之後放到10點幾返左屋企嚕 之後同姊姊傾左陣電話就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-09-07 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 9 月 5 日 星期一

|
去左apm...  |
|
今日 又係要番學 又係6點50分到起身 之後就7點50分係隧道等
之後我同魯帽同珈瑩8點到就番到學校嚕 之後上堂個時又無聊 見到佢係到笑 我好開心唷
之後終於等到放學ga時候嚕 姊姊黎接我同啊傻 之後我同姊姊、姊夫、啊傻、彭彭一齊去
apm 之後行到差唔多4點幾到 姊夫就走左嚕 之後得我同姊姊、啊傻、彭彭係apm到行
之後我地行到6點幾先走 番到去坑口地鐵站都以經7點幾嚕 之後唸住去南豐食野
點知我唔見左20蚊 真係黑仔 攪到成個銀包得番11蚊 之後我就同姊姊同啊傻去左食冷麵
食完之後我地就番左屋企嚕 之後番到屋企即刻攞錢去買紅黑薄 之後番到屋企冇耐就同姊姊一
齊出去放QQ 之後我地放到10點幾到就走左嚕 之後番到屋企同姊姊傾電話 之後我就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-09-05 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 9 月 4 日 星期日

|
行街...  |
|
今日 我10點幾就起左身嚕 之後12點幾到就同姊姊同姊夫出左去 之後就去左姊夫屋企
之後我地就係到睇碟 之後睇完碟就係到玩解內衣 之後攪到整親隻腳勁痛 之後玩到5點半到
我地就走左嚕 之後就同姊姊一齊番屋企嚕 之後番到屋企食完飯 夜晚就同左啊茶去吉之島到行
行行下突然肚痛 之後就即刻番屋企嚕
|
| 刊登時間︰2005-09-04 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 157 | »
|