|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 1
累積人氣: 12270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 6 日  星期二



去左南豐... 愉快

今日  又係要番學  日日都番學  真係攰死我啦  之後7點50分係隧道等

之後就一齊番學校  放學之後就同姊姊、姊夫一齊番屋企  我番到屋企竟然冇人

我又唔記得帶銷時  之後就同姊姊同姊夫係19A到等  之後我地就去左南豐到食野

之後5點幾就送姊夫搭地鐵  之後姊姊就黎左我屋企  黎到差唔多9點就走左嚕

之後同姊姊去放QQ  之後放到10點幾返左屋企嚕  之後同姊姊傾左陣電話就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-09-07 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 5 日  星期一



去左apm... 愉快

今日  又係要番學  又係6點50分到起身  之後就7點50分係隧道等

之後我同魯帽同珈瑩8點到就番到學校嚕  之後上堂個時又無聊  見到佢係到笑  我好開心唷

之後終於等到放學ga時候嚕  姊姊黎接我同啊傻  之後我同姊姊、姊夫、啊傻、彭彭一齊去

apm  之後行到差唔多4點幾到  姊夫就走左嚕  之後得我同姊姊、啊傻、彭彭係apm到行

之後我地行到6點幾先走  番到去坑口地鐵站都以經7點幾嚕  之後唸住去南豐食野

點知我唔見左20蚊  真係黑仔  攪到成個銀包得番11蚊  之後我就同姊姊同啊傻去左食冷麵

食完之後我地就番左屋企嚕  之後番到屋企即刻攞錢去買紅黑薄  之後番到屋企冇耐就同姊姊一

齊出去放QQ  之後我地放到10點幾到就走左嚕  之後番到屋企同姊姊傾電話  之後我就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-09-05 10:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 4 日  星期日



行街... 愉快

今日  我10點幾就起左身嚕  之後12點幾到就同姊姊同姊夫出左去  之後就去左姊夫屋企

之後我地就係到睇碟  之後睇完碟就係到玩解內衣  之後攪到整親隻腳勁痛  之後玩到5點半到

我地就走左嚕  之後就同姊姊一齊番屋企嚕  之後番到屋企食完飯  夜晚就同左啊茶去吉之島到行

行行下突然肚痛  之後就即刻番屋企嚕

 

刊登時間︰2005-09-04 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]