|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 3
累積人氣: 12247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 4 日  星期日



出街... 愉快

今日  11點幾就起左身嚕  之後姊夫打黎問我去唔去接姊姊放學  之後我就話唔接得 之後姊夫

就出左去接姊姊嚕 姊姊 接唔到你 真係sor啊 而我就同啊媽出去商場都行街 街到差唔多6點

幾 我地就番左屋企嚕  之後就玩左電腦  之後姊姊打電話黎 之後同姊姊傾左陣電話 我就食飯

嚕 8點到就同姊姊同啊傻一齊出去放QQ 之後我地就去左天橋到坐 坐左陣之後就去左榮仔買

飲  之後突然落雨 攪到濕左d  之後我地就去左殘廢到玩  姊姊同啊傻係咁解我件內衣

真係慘 之後差唔多10點  姊姊同啊傻就番左屋企  而我就自己一個人去左行吉之島

之後差唔多11點半就番左屋企嚕

 

刊登時間︰2005-09-04 11:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 2 日  星期五



開學第二日... 愉快

今日  又係6點50分到起身  之後就食野同換衫番學  今日好開心唷  因為姊姊黎接我同啊傻

之後我地去左啊萍屋企坐  之後坐到3點幾到  我地就走左嚕  之後我地去左姊夫屋企  去到5點

幾就走左嚕  之後就番左屋企嚕  之後夜晚就同姊姊一齊出去放QQ  之後我地去左天橋到坐

坐到差唔多8點45分到  我就去左東港城到買野  買完野食之後就番左屋企嚕

 

刊登時間︰2005-09-02 11:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 1 日  星期四



開學日唷... 愉快

今日  6點差唔多7點到  我就起左身嚕  點解咁早起身  咪因為今日係開學ge日子囉

起身刷完牙同洗完面之後就食早餐  食到差唔多7點幾到  就換衫番學嚕

之後7點45分到  約左係隧道等  之後就同左珈瑩同魯帽番學  番到學校ge課室

勁大陣味  有d想死  之後就聽班主任講野  我地ge班主任都算唔差  係巫利玲同霍材雅

但霍材雅大肚請假  有個新老師黎代堂  之後終於等到放學嚕  之後就即刻去搵姊姊同姊夫

之後差唔多2點幾到  我就送左姊姊番學  之後我就番左屋企  之後到3點幾到就同啊媽去買冷衫

之後差唔多5點  我就同姊夫去接姊姊放學  之後行左陣淘大  行到6點幾到就走左嚕

之後就同姊姊同姊夫仲有啊萍一齊搭地鐵  之後食完晚餐就同左姊姊、啊傻同彭彭去放QQ

之後去左殘廢到坐  坐左陣就去左樓梯到坐  之後無啦啦有兩條友走過黎  之後我地10點幾到就走

左嚕

 

刊登時間︰2005-09-02 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]