| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 20 日 星期六

|
去左旺角...  |
|
今日 11點幾就起左身嚕 之後1點幾同左姊姊傾左陣電話 傾到唔知點幾到 我就要同表姊同
我家姊出去 之後我地去左南豐食野 食完之後就去左新都城都行 行到差唔多3點幾到 我地就
去左旺角到行街 我去到旺角就身一時間買青蘋果沙冰飲 之後去左旺中到買左2件大T 之後又
行下睇下有冇靓ge書包 之後我睇中左一個書包 之後就買左嚕 今日只係買左兩種野 下次要
再睇下有咩好買 之後行到7點幾到 我地就搭地鐵番黎嚕 番到屋企都以經8點嚕 之後就即刻
打電話比姊姊 同姊姊傾左陣 我就食飯嚕 原本今日唸住同姊姊去放QQ 點知啊媽又唔比出
之後就冇出到嚕 今日真係行到好攰 不過為左買個新書包 冇計啦 今日成日都落雨 攪到成腳濕
曬 真係黑人憎
|
| 刊登時間︰2005-08-21 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 8 月 19 日 星期五

|
pooh pooh月餅 and 勁仆街...  |
|
今日 12點幾姊姊打電話黎 之後我就醒左嚕 之後2點到同姊姊出左去搵姊夫
之後係23A到等 之後就一齊去左珈瑩屋企 之後我就同左珈瑩一齊去左大家樂食野
之後再去南豐幫姊夫買野食 差唔多4點到 我就番左去珈瑩屋企嚕 之後大約5點半到
我地就走左嚕 之後我地一齊去連理街同ok店到行左陣 我係ok店到買左個月餅
同普通月餅冇咩分別 不過個月餅有pooh pooh ge樣係到 仲有個pooh pooh
鐵盒裝住 買完野之後我地就送左姊夫去搭地鐵 之後我同姊姊就番左屋企嚕 之後夜晚同姊姊傾
電話 傾到11點幾到 我家姐又係到同我搶電話 勁仆街 佢自己平時傾唔夠咩 係到死搶爛搶
|
| 刊登時間︰2005-08-19 11:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 8 月 18 日 星期四

|
行街街...  |
|
今日 12點幾我先起身 之後姊姊打電話黎 我就同姊姊傾電話傾到差唔多2點半到
我就同左小學fd出去嚕 之後去左吉之島到食野 之後就去左佢屋企玩 玩到差唔多7點
我就番左屋企嚕 食完飯之後 我就同左姊姊去放QQ 之後去到天橋到傾計 點知傾傾下落大雨
個時我同姊姊講左我鍾意邊個 後來姊姊話隻手好痛 之後我就幫姊姊按摩隻手
按摩完之後我地就番左屋企嚕 之後差唔多9點半 我同啊媽出左去吉之島行街 行到差唔多11
點幾番左屋企嚕
|
| 刊登時間︰2005-08-18 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | »
|