|
今日 11點幾先起身 之後12點幾打電話比姊姊 同姊姊傾左陣電話
之後我地就同姊姊同姊夫同啊琛出去 我地約左係地鐵站等 之後我地2點半到
就去地鐵站搵姊夫 之後我地一齊搭地鐵去尖沙咀 去到尖沙咀之後
我地就去左行個個唔知咩商場 之後就陪佢地去左M記食野 點知M記冇曬位
之後我地就去左星光大道 我見到個海 我唸起好多野 有開心 有唔開心ge事
不過依家對我黎講 冇野比我更加珍惜依家 依家有好多回憶令我永遠都唔會唔記得
依家ge生活真係好好 有好多快樂 需然有時會有d唔開心ge事發生 但我都會努力去面對
之後我地去完星光大道 就搭船去中環 去到中環之後 我地就周圍搵地鐵
之後我走去問人地鐵站係邊 原來個地鐵站就係我格離 真係柒左啦 之後我地就搭地鐵
我地係地鐵到玩搣鼻 攪到我鼻紅左完條痕 攪到我係咁遮住個鼻 之後番到屋企
我啊媽問我個鼻做咩 之後我話整黑頭整到咁 佢竟然信 今日真係好開心
我地永遠ge感情係唔會變嫁 永遠ge姊妹 係唔會咁容易變
|