|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 2
累積人氣: 12278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 11 日  星期日



去左飲茶... 感動

今日  12點幾就起左身嚕  之後同姊姊、姊夫一齊傾電話  傾到差唔多1點到

我就同左我屋企人同表姐一齊出左去  之後去左新都城到飲茶  之後就係新都城左陣

行完之後就去左我表姐屋企到玩  之後玩到差唔多6點幾到就走左嚕  之後7點到番到屋企

之後差唔多8點就同姊姊一齊出左去放QQ  之後放到差唔多9點幾就番左屋企嚕

今日勁唔開心  唔知點解個腦係咁唸住佢  個種感覺真係好難受  難受到終於喊左出黎

原來喊左出黎真係開心d  不過我知道你一定唔會鍾意我  我點解仲要咁樣為你

太愛你  只會為自己帶黎更大的傷害  但我不怕  只要能愛著你  我不怕傷害  你知道嗎?

不怕你不愛我  只怕你只當我是位路人  經過也當看不到

無論點都好 我一生一世都會等你 >3<

 

刊登時間︰2005-09-12 04:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 10 日  星期六



50條問題... 愉快

1.愛情.友情?兩樣都簡
2.何韻詩.容祖兒?容祖兒
3.殘酷一叮.獎門人?獎門人
4.李克勤.梁榮忠?李克勤
5.莫凱謙.3r?莫凱謙
6.sony ericsson.nokia?唔知啊 係電話就用 
7.ipod.psp?咩黎嫁 唔明 
8.綠色.藍色?更係藍色啦
9.冷氣.暖爐?夏天要冷氣 冬天要暖爐
10.msn.icq?更係icq啦

11.愛德華.佐助?唔明
12.雪碧.可樂?可樂
13.無線.亞視?兩個都睇
14.cwb.mk?mk
15.糖.朱古力?兩樣都鍾意
16.老鼠愛大米.童話?我鍾意還未依隻歌多d
17.元華.元秋?兩個都唔鍾意 我鍾意中秋多d 
18.周星馳.鄭中基?周星馳 因為佢d戲真係好好笑
19.金.銀?金
20.他約我去迪士尼.夢中一吻?唔知啊
21.叫咩名?肥麗
22.幾多歲?14
23.讀咩學校?張沛松記念中學
24.幾時生日?6月10
25.住邊度?將軍澳
26.屋企有邊個?我、啊媽、啊爸、家姐
27.有冇養寵物?冇啊
28.屋企幾多部電視同電腦?兩部電視同一部電腦
29.距離你下次生日仲有幾耐?仲有差唔多成9個月
30.屋企邊個你最信?冇人係我最信
31.放學多數做咩?行街
32.返學同邊個一齊返?珈瑩同魯帽
33.recess.lunch同邊個一齊?珈瑩同魯帽
34.多數幾點沖涼?唔定
35.食飯呢?唔定
36.幾耐食一次m記?唔定嫁
37.kfc 呢?絕對唔會去食
38.屋企得你一個多數做咩?玩電腦、傾電話、傾教
39.幾耐溫一次書?差唔多考試先溫
40.幾耐冇喊過?昨日喊過  為左兩個人
41.做呢份問卷果時成日諗住係邊個?有 有兩個人 
42.佢同你咩關係?一個係姊妹關係 一個係我鍾意ge人 
43.用4個字黎形容呢份問卷:十分之好
44.如果有10分,你比呢份問卷幾多分?6分
45.做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌?還未
46.做呢份問卷果時有冇邊個煩住你?冇啊
47.有冇睇緊電視?冇啊
48.做問卷之前做緊咩?同姊姊傾電話
49.咁之後又會做咩?食飯
50.好喇!你答哂喇,有咩感覺?好掛住一個人

 

刊登時間︰2005-09-10 07:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 9 月 10 日  星期六



去左珈瑩屋企... 鬱悶

今日  我9點正起左身  之後就玩左陣電腦  11點幾姊姊就打電話黎  之後同姊姊傾左陣

傾到差唔多12點幾  就同姊姊、姊夫同啊琛一齊去左珈瑩屋企  之後我同珈瑩出去食野

而啊琛就走左  之後我同珈瑩去左南豐食野  食完野之後又去左連理街同東港城

行完之後就去左樓梯到煲煙  之後就去番珈瑩屋企坐  之後5點15分到  我地就走左嚕

之後送姊夫去搭地鐵  我地送完之後就番左屋企嚕  今日唔知點解好唔開心  可能係因為佢啦

我係樓梯個時真係好想死  都唔知點解會咁唸  真係好唔開心

無論點都好  我最愛都係你  永遠都唔會變嫁~ I Love You >3<

姊姊  姊妹永固唷  鍚爆你~嘻嘻 >3<

 

刊登時間︰2005-09-10 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]