|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 1
累積人氣: 12245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 26 日  星期五



問題篇... 愉快

愛情篇
遇上喜歡的人,你會主動追求嗎: 唔會
會因害羞而不敢表白嗎:會
遇上喜歡你的人,你會接受嗎:可能啦  最主要都係要睇下有冇feel 
覺得一個人美在那裡:內心
你怎樣看姊弟戀: 冇咩突別
你怎樣看師生戀: 冇咩突別
最能吸引你的異性:唔知啊  有feel就得 
最能令你反胃的異性:唔知啊
你希望幾歲結婚:20幾歲到啦
你願意單身嗎:我覺得冇咩野
 
友誼篇
你的人際關係好嗎:好唸都ok  ge
你會主動認識別人嗎: 唔知啊
你的交友準則:只要係好人就得
你覺得摯友應該有幾多個:真正ge好朋友一個就夠
你現在有幾多朋友:好多啊
能跟你無所不談的又有幾多:1個
你會向你的朋友隱瞞事實/秘密嗎:冇
你會向你的朋友說「白色謊言」嗎:白色謊言係咩黎
你會不會因別人的權力/地位而與之交友:唔會  可能人地覺得我係
最不能接受朋友向你做的事:唔信我同出賣我
朋友誤會你,你覺得原因是甚麼: 佢根本唔信我或者佢比人呃
 
個人喜好篇
最喜愛的運動:游水同打羽毛球
最討厭的運動: 跑步呱
最喜愛的樂器:   小提琴
最喜歡的顏色:淺藍色
最喜歡的花:玫瑰花  向日葵  薰衣草 
最喜歡的季節:  秋天
最喜歡的國家:  好多啊
最喜歡的食物:  好多啊
最討厭的食物: 好多啊 講唔曬
最喜愛去的地方:好多啊
最喜歡的電影: 唔知啊 覺得好睇ge話就會睇
最喜愛的卡通人物:大口仔  E唷 米奇老鼠
最喜歡的品牌:冇
  
個人習慣篇
喝酒嗎:喝過
吸煙嗎:識我ge人都知啦
賭博嗎: 唔會
最常做的事:行街
最常去的地方:唔知啊 唔定時
最常想的事:有人可以無微不至咁照顧我
常穿的衣服顏色:白色
口頭禪:唔知啊
一天吃多少餐呢:3餐呱
每天睡多少個小時:9個鐘呱
每天幾點上床睡覺:唔定時
睡前會做甚麼: 大多數傾電話
如果不能入睡:睇風景
無聊的時候,你會做什麼:睇電視
如果有人讚你,你通常會怎樣回應: 會覺得好啞
如果有人說你不是,你通常會怎樣:唔知啊
如果有人誤會怎樣: 同佢解釋
無論任何的指責,你都會認真考慮一下嗎: 會

 

刊登時間︰2005-08-27 12:54 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 8 月 25 日  星期四



飲茶... 愉快

今日  11點幾起左身嚕  之後就睇左陣電視  之後姊夫就打電話黎

之後姊夫同我講話姊姊同左家姐出左去  之後過左冇耐姊姊就打電話比我 

但個時我要去同啊(女麻)去飲飲茶  所以就冇同姊姊傾到電話嚕  之後同啊(女麻)去左明德到飲茶

之後就去左啊(女麻)屋企到幫佢打掃屋企  之後大約6點45分到  我就走左嚕  之後番到屋企

就即刻打電話比姊姊  同姊姊傾左陣電話  之後我就食飯  食到7點差唔多8點到

我就同左姊姊同啊琛出去放QQ  放到8點45分到  我地就送左啊琛番屋企  之後我就同姊姊

係樓下到傾計  傾到9點幾到  我地就番左屋企嚕  之後同姊姊同姊夫傾電話  傾到11點幾到

我啊爸就唔比傾電話嚕  之後我地就收左線啦

 

刊登時間︰2005-08-26 12:25 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 8 月 24 日  星期三



番學校... 鬱悶

今日  我8點半就起左身嚕  之後食早餐同換衫  之後9點45分就出左去搵珈瑩

之後我同珈瑩一齊去左搵魯帽  點知我地去到搵魯帽個時  先至10點  我地係到傾左陣計之後

就番左學校註冊嚕  之後睇到自己升到3C  都算ok啦  之後聽啊葉係到講d開新一學年d野

聽完之後就去左入數  入完數之後就番學校交野  交完之後就同珈瑩魯帽同啊傻走左嚕

之後珈瑩同魯帽就走先  我就同啊傻番屋企  之後去到大閘個時  啊傻話約左人

之後我就自己走左嚕  番到屋企之後就打電話比姊姊  同姊姊傾左到1點幾到  我就食午餐

食完之後再同姊姊傾電話  傾到2點半到就同姊姊同啊萍出左去搵姊夫

之後我地就去左珈瑩屋企  而我就同珈瑩出左去食野  之後食完野就行左陣街

行到差唔多5點幾就番左珈瑩屋企  之後大約5點40分到  我地就走左嚕  之後我同姊姊

就番左屋企嚕  之後夜晚姊姊7點半到就同左姊夫出左去  而我就係屋企玩電腦  今日心情好似唔

知點咁  心情唔係咁好

 

刊登時間︰2005-08-24 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]