| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 6 日 星期六

|
行到腳痺  |
|
今日 姊姊10點幾就上左黎我屋企 之後我啊媽煮左野食比我同姊姊食
之後11點幾就同左姊姊同姊夫出去 之後我地去左南豐食野
之後我地就去左珈瑩屋企到玩三文治 之後我地12點幾就走左嚕
因為我要去表姊到 之後姊姊同珈瑩送我同姊夫到ok店 之後姊姊同珈瑩就走左嚕
而我就去左觀塘接表姊 之後同左我表姊去左深水埗 行左西九龍同珠珠街
淨係陪我表姊行個個珠珠街 都以經行到腳到痺 行到7點幾到 我就即刻走去坐地鐵番黎
之後去到ok店 我就打電話比姊姊 搵佢出黎放QQ 之後放到8點幾到 我同姊姊就番左屋企
|
| 刊登時間︰2005-08-06 10:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 8 月 5 日 星期五

|
玩蛋卷...  |
|
今日 我1點幾就同左小學fd出去 之後去到個fd屋企 我地玩番昨日ge三文治
不過我地唔係叫三文治 而係叫做蛋卷 之後6點幾就走左嚕 之後番到屋企 打電話比姊姊
之後8點半食完飯 就同左姊姊一齊出去放QQ 放到差唔多9點 我就同左姊姊去游泳池
搵姊夫 之後就一齊去放狗 放到11點幾到 我同姊姊就走左嚕
|
| 刊登時間︰2005-08-06 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 8 月 4 日 星期四

|
三文治  |
|
今日 我10點幾就起左身 之後睇孫悟空 睇完之後眼訓過頭 就訓著左嚕
之後到12點幾就訓醒左 之後就打電話比姊姊 同姊姊傾到2點幾到 我就左姊姊同姊夫出去
之後我地一齊去左明德到睇書 再去珈瑩屋企 去到珈瑩屋企 我同珈瑩就一齊出左去南豐食野
之後4點幾 我地就番番去珈瑩屋企 到5點幾到 姊姊突然叫我入房 原來叫我入去玩三文治
我當然係做底個個啦 之後玩到5點半到 我同姊姊同姊夫就走左嚕
|
| 刊登時間︰2005-08-05 12:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | »
|